Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی عالی اظهار کرد: در مرداد ماه دامداران و شرکت‌ها در سامانه سبوس، سبوس مورد نیاز خود را با قیمت ۱۴۰۰ تومان خریداری کردند ولی این اقلام به آنها تحویل داده نشد. به عبارت دیگر کارخانه‌داران نه تنها این قیمت تعیین شده در سامانه را رعایت نکردند بلکه حتی اعلام کردند براساس نامه های وزرات صمت دامداران بایستی سبوس را با قیمت ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دامداران نیز تمایل به خرید سبوس با قیمت‌های بالا نداشتند و این سبوس‌ها بر روی هم انباشته شد. در نهایت به دلیل این انباشت و رطوبت بالا تمام این سبوس ها کپک زد. البته برخی از کارخانه‌داران توانستند با نرخ آزاد، بخشی از سبوس هایشان را بفروشند.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران اضافه کرد: نامه نگاری‌های بسیاری در این زمینه شد. در نهایت ۸۰ درصد این سبوس ها را وقتی تحویل دادند که همه آنها کپک زده بود و بایستی معدوم می شدند.

وی تصریح کرد: وقتی قیمت سبوس در سامانه ۱۴۰۰ تومان تعیین شده فروش آن بیش از این قیمت معنی ندارد. متاسفانه این ماه هم سبوس با قیمت ۱۴۰۰ تومان در سامانه قرار گرفته ولی هنوز به دامداران  تحویل داده نشده است.

عالی با بیان اینکه ۲۸ درصد غذای دام سبوس است و از مردادماه تاکنون ۳۰ درصد از آن تامین شده، گفت: اگر قرار براین باشد که قیمت سبوس بالا برود طبیعتا قیمت شیر و گوشت هم افزایش خواهد داشت. زیرا شیرخام بر اساس سبوس ۱۴۰۰ تومانی قیمت گذاری شده است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران افزود: همچنان در حال نامه نگاری هستیم تا این مشکل برطرف شود. یعنی به جای اینکه به فکر تولید باشیم و برای آن برنامه ریزی کنیم درگیر کارهای بیهوده هستیم. در نامه‌های ستاد تنظیم بازار شیطنت‌های خاصی وجود دارد و موارد دوپهلو ذکر می‌شود. به بیان دیگر مستقیم گفته نمی‌شود وقتی در سامانه قیمت مشخصی وجود دارد، فروش بیش از آن قیمت نباید اتفاق بیفتد.

کد خبر 627206 برچسب‌ها نهاده های دامی دامداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نهاده های دامی دامداری ۱۴۰۰ تومان سبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۲۰۰ شکایت از خودروسازان در سامانه خدمات پس از فروش

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید محله‌ای مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: با تکمیل همه عرضه کنندگان خودرو اعم از واردکننده و تولیدکننده در سامانه جامع خدمات پس از فروش، همه برندهای خودرو را در این سامانه جانمایی کرده‌ایم.

وی افزود: مبنای خدمات پس از فروش، شکایت نیست بلکه شفافیت در ارائه خدمات است. یعنی هم متقاضی خدمت می‌داند چه خدماتی می‌گیرد و هم عرضه کننده می‌داند چه خدمتی باید ارائه دهد. در این سامانه شکایت عرضه می‌شود و با دو طرف عرضه کننده و شاکی در ارتباط می‌گیریم تا مشکل در همان ابتدا حل شود و اگر نشد موضوع به محاکم حقوقی ارسال می‌شود.

مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت بیان کرد: تعداد شکایاتی که از طریق این سامانه واصل شده کم بود. شاید مردم هنوز این مسیر را دریافتند که از این مسیر نیز می‌توانند چنین موضوعاتی را دنبال کنند. تاکنون ۱۲۰۰ شکایت ثبت که همه آنها بررسی شد و اکثر آنها به صلح انجامید ولی طبعاً ثبت شکایات باید بیشتر از این تعداد باشد.

محله‌ای با بیان اینکه خدمات پس از فروش در ایران وجود دارد، گفت: بخش‌هایی که مشکل آنها حل می‌شود را به حساب خدمات پس از فروش نمی‌گذاریم. ۳۶۰۰ نقطه خدمات پس از فروش وجود دارد که سالانه همه این نقاط بررسی می‌شوند. علاوه بر آن واحدهای صنفی نیز خدمات تعمیرگاهی انجام می‌دهند، ولی در جایی که به مانع و مشکل بر می‌خوریم که بیشتر آنها در راستای ضمانت است.

مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت بیان کرد: هر ساله تولیدات و متقاضیان خودرو بیشتر می‌شود بنابراین شرکت‌ها باید توان خود را برای سرویس دهی بیشتر کنند. این سامانه در جهت اتصال مشتری و شرکت به یکدیگر است تا وضعیت بهبود پیدا کند.

وی گفت: سال گذشته تلاش کردیم که انجمنی در عرصه خدمات پس از فروش ایجاد کنیم و خوشبختانه این انجمن در اتاق بازرگانی تشکیل شد و در اواخر سال بود که انتخابات آن نیز برگزار شد. همچنین کسانی که مدعی ارائه خدمات هستند تحت حمایت ما قرار می‌گیرند و در این راستا فضایی را در زمینه نظارت و بازرسی و خدمات و آموزش در اختیار آنها قرار می‌دهیم که امید داریم موارد این حوزه در سال جاری بیشتر شود.

کد خبر 6084479 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • ثبت ۱۲۰۰ شکایت از خودروسازان در سامانه خدمات پس از فروش
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • جهش سنگین قیمت دلار در عمر ۴ چهارساله مجلس یازدهم از نگاه یک نماینده /به ۱۴۰۰ برگردم، شاید از رئیسی حمایت نکنم
  • جهش عجیب قیمت دلار در عمر ۴ چهارساله مجلس یازدهم از نگاه یک نماینده /به ۱۴۰۰ برگردم، شاید از رئیسی حمایت نکنم
  • قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مشهد ( ۱ اردیبشهت ۱۴۰۳)+جدول
  • ◄ کامیونت کارکرده تمیز و کامیونت مدل 1400 صفر کیلومتر چند؟