Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@17:43:01 GMT

مارکیزیو: در حال حاضر میلان قوی تر از یوونتوس است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۸۸۳

هافبک سابق یوونتوس معتقد است هواداران باید در قبال وضعیت کنونی این تیم صبور باشند

یکشنبه شب تیم های یوونتوس و میلان در هفته چهارم سری آ در تورین به مصاف هم خواهند رفت. شرایط دو تیم در این دیدار بسیار متفاوت است؛ میلان که روزهای خوبی را سپری می کند در صدر جدول قرار دارد اما یوونتوس که شروع ضعیفی در فصل جدید داشته، در رده های انتهای جدول حضور دارد و از دست دادن دوباره امتیاز، شرایط شان را بدتر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کلودیو مارکیزیو، هافبک سابق باشگاه یوونتوس در آستانه این دیدار، مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت داشت و گفت با توجه به این که یووه در دوران گذار است، رقیب یکشنبه شب آن ها تیمی قدرتمند تر است:

در حال حاضر میلان قوی تر از یوونتوس است. مالدینی، ماسارا و پیولی برای ساختن دوباره تیمی که طی سال های اخیر مشکلات زیادی داشت، کاری عالی انجام داده اند. میلان حالا به لیگ قهرمانان اروپا برگشته، جایی که می تواند خودش را بهتر نمایش دهد. لیورپول حریف سختی بود اما میلان می تواند در این فصل، به رضایت مورد نظر خود برسد. یوونتوس در حال حاضر در مرحله بازسازی است اما آن ها باید ثابت کنند در سطح همان تیمی هستند که دوره موفقیتش را آغاز کرد. وقتی پایه های تیم برای پروژه ای طولانی مدت پی ریزی شود، روبرو شدن با لحظات سخت طبیعی است. امیدوارم به یوونتوس فرصت داده شود و به آن ها اعتماد شود. باید صبور بود. تیمی مثل یوونتوس همیشه هدفش بردن است. آن ها به هماهنگی نیاز دارند و مطمئنم که دوباره قدرتمند می شوند. 

مارکیزیو در تمجید از مانوئل لوکاتلی، هافبک سابق میلان که حالا عضوی مهم در خط هافبک بیانکونری است، گفت:

آیا لوکاتلی، مارکیزیوی بعدی است؟ مانوئل بازیکن بزرگی است و کیفیت هایش در میلان واضح بود. او توانست در دورانش در ساسولو پیشرفت کند. لوکاتلی از همه چیز برای تبدیل شدن بازیکنی کلیدی در یوونتوس برخوردار است و این شخصیت را تیم ملی هم اثبات کرده است. با این حال مقایسه ها را دوست ندارم. لوکاتلی تاریخ خودش را می نویسد و مطمئنم که مسیر او زیبا خواهد بود. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید سائول نیگز: توییتر رومانو را چک می کردیم تا ببینیم انتقالم به چلسی رسمی شده یا خیر! در حمایت از سگ های بدون سرپرست؛ بازیکنان دینامو بخارست با 11 سگ وارد زمین شدند / عکس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس به الهلال رسید برای دومین بار در پروژه، نام هیچ بازیکنی 5 بار تکرار نشد! / نتایج تیم منتخب قرن (24)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند

استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر خوب نتیجه گرفته اند. استقلال در دور برگشت، 3 بار مساوی کرده و 5 بازی را برده است و پرسپولیس هم در این دور 6 برد، یک مساوی و یک باخت داشته است.

به گزارش طرفداری، این پرسپولیس و این استقلال که یکی چشم نوازتر و دیگری نتیجه گیرتر در روزهای اخیر عمل کرده اند، می توانند در تمام بازیهای بعدی خود برنده شوند.

اگر این دو تیم در همه بازیهای بعدی خود برنده شوند (که البته دور از انتظار هم نیست)، اولین تیمهای تاریخ فوتبال ایران خواهند بود که مرز امتیاز 70 را در مسابقات لیگ برتر درنوردیده اند.

حتی در لیگهای 18 تیمی که تعداد بازیها 4 بازی بیشتر از لیگهای 16 تیمی است، هیچ تیمی نتوانسته از مرز امتیاز 67 فراتر برود و امروز پرسپولیس و استقلال این توان را دارند و تلاش خواهند کرد که با رسیدن به امتیاز فوق العاده 70، رکوردی تاریخی را در مسابقات لیگ برتر ثبت کنند.

استقلال و پرسپولیس در حال حاضر هر کدام 23 بازی انجام داده اند، استقلال با کسب 50 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس با کسب 49 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند