Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم «آتابای» به عنوان نماینده ایران در اولین حضور جهانی خود در مراسم جوایز سینمایی «آسیا پاسیفیک» شرکت خواهد کرد و در بخش فیلم‌های داستانی، با آثار منتخب دنیا به رقابت خواهد پرداخت.

«آتابای» ، پنجمین فیلم بلند سینمایی نیکی کریمی است که پیش از این در جشنواره فجر سال ۹۸ نامزد سیمرغ پنج رشته و فیلم برگزیده منتقدان ماهنامه فیلم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد‌های نهایی آسیا پاسیفیک توسط هیات مربوطه به ریاست هونگ جون کیم از کره جنوبی در اواسط اکتبر اعلام می‌شوند و برگزیدگان هر بخش در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) معرفی خواهند شد.

مراسم اهدای جوایز جشنواره امسال آسیا پاسیفیک، به صورت آنلاین و با همکاری شرکت نتفیلیکس که جزو حامیان مالی اصلی مراسم است، برگزار خواهد شد و جوایز آسیاپاسیفیک سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن لغو شدند.

هادی حجازی‌فر، جواد عزتی، سحر دولتشاهی، دانیال نوروش، یوسفعلی دریادل، مه‌لقا می‌نوش، معصومه ربانی‌نیا و میرمجید حسینی بازیگران اصلی «آتابای» هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده: آتابای ۴۰ساله به همراه پدر و خواهرزاده‌اش در روستای پیرکندی (خوی) زندگی می‌کنند. او سال‌ها پیش، دانشجوی معماری در دانشگاه هنر‌های زیبای تهران بوده و یک سال مانده به فارغ‌التحصیلی، به علت مشکلات روحی ناشی از عشق نافرجام به هم دانشگاهی‌اش، ترک تحصیل کرده و به زادگاه خود بازگشته است.

بیشتر بخوانید

اعتراف مازیار میری به دو اشتباه فاحش در داوری فجر ۳۸ + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا

به گزارش "ورزش سه"، العین که در میان شگفتی همگان توانست با ارائه یک بازی زیبا در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد تیم النصر عبور کند، امروز در بازی رفت فینال غرب آسیا، مقابل دیگر تیم عربستانی متعلق به شهر ریاض یعنی الهلال قرار می‌گیرد.

نماینده امارات امروز کار سختی برای غلبه بر پرافتخارترین تیم آسیا دارد اما آنها امیدوارند که یک بار دیگر به لطف حمایت هواداران و در زمین خودی، مقابل دیگر غول سعودی به پیروزی رسیده و آمار برتری‌های متوالی الهلال را قطع کنند.

برای بازی امروز، خالد عیسی در درون دروازه العین قرار گرفته است. دو مدافع مرکزی این تیم کوامی اوتون و خالد الهاشمی هستند. در سمت راست نیز بندر الاحبابی کاپیتان العین حضور دارد و در سمت چپ نیز اریک مندز به بازی می‌پردازد.

هرنان کرسپو در این مسابقه از دو هافبک مرکزی در ترکیب تیمش بهره می‌برد. پارک یونگ وو بازیکن مطرح کره‌ای و یحیی نادر بازیکنان میزبان هستند. جلوتر از آنها نیز شاهد حضور محمد عباس هستیم.

چشم هواداران العین برای این مسابقه به گلزنی سه عنصر تهاجمی تیم دوخته شده است. جایی که کاکو رومرو در سمت راست و ماتیاس پالاسیوس در سمت چپ به عنوان وینگر های العین بازی می‌کنند. در نوک خط حمله نیز سفیان رحیمی مراکشی که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل النصر موفق به گلزنی شد، به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • الناز شفیعیان در آستانه المپیکی شدن؛ نماینده ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • گزارش کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا / آذرپیرا با غلبه بر کشتی‌گیر ایرانی- ژاپنی راهی نیمه‌نهایی شد
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا