Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان جلسه اورژانسی ستاد مدیریت کرونا در راستای تصمیم گیری وضعیت قرمز استان با توجه به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی با ریاست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

امروز جمعه (۲۵شهریور) جلسه اورژانسی ستاد مقابله با کرونا با حضور دکتر صدیق جدید الاسلامی معاون درمان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و روسای بیمارستان‌ها با توجه به وضعیت قرمز استان، افزایش تعداد مبتلایان، بستری‌ها و به تبع مرگ و میرهای ناشی از کرونا، تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و پیش‌بینی وضعیت بحرانی، در محل سالن جلسات بیمارستان توحید سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این جلسه با ابراز نگرانی شدید از روند افزایشی مبتلایان در این استان بویژه شهرستان سنندج اظهار کرد: عادی انگاری و حضور در تجمعات و دورهمی ها وضعیت کردستان را به قرمز تبدیل کرده و در صورت ادامه همین روند وضعیت بحرانی دور از انتظار نخواهد بود.

دکتر جدیدالاسلامی وضعیت کرونا در استان را وخیم اعلام کرد و افزود: هر لحظه تعداد مبتلایان و بستری‌ها روبه افزایش و ظرفیت تخت‌های بیمارستانی مختص این بیماران تکمیل شده است.

وی با اشاره به تمهیدات و اعمال محدودیت‌های احتمالی از شهروندان درخواست کرد: در صورت داشتن هر گونه علائم مشکوک به کرونا به مراکز پزشکی مراجعه کنید، درمان و قرنطینه خانگی را شروع کرده و از ورود به اجتماع پرهیز نمایید در غیر این صورت روزهای سختی در پیش است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اکنون تعداد بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان به بیش از ۹۰۰ نفر رسیده است که بالاترین آمار در سال جاری است.

دکتر جدیدالاسلامی با بیان اینکه ۷۰ درصد مبتلایان و بستری‌های استان مربوط به سنندج است، اضافه کرد: تاکنون تعداد جانباختگان کرونا در استان به یک‌هزار و ۵۷۷ نفر رسیده است که ۶۶۶ نفر آنها از شهروندان سنندجی بوده‌اند.

وی تصریح کرد: بیش از ۷۱ هزار نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون به این بیماری مبتلا شده‌اند که در موج پنجم، تعداد بستری‌ها همچنان افزایشی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معاون درمان بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان

به گزارش خبرآنلاین از سنندج، عبدالملکی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان با اشاره به انجام تعداد ۶۲ گشت‌ مشترک توسط ادارات ذیربط در سال ۱۴۰۲ از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز نموده بودند، خبر داد

وی افزود: در همین راستا تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898655

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان