Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:59:12 GMT

اقدامات جهادگران سلامت تجلی بخش تداوم تفکر دفاع مقدس است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۰۱۰

اقدامات جهادگران سلامت تجلی بخش تداوم تفکر دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر جمعه در بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای مدافع سلامت، شهید مبارکی و شهید فخری زاده شهرستان اردبیل با قدردانی از زحمات و تلاش‌های جهادگران بسیجی در مراکز واکسیناسیون، اظهار کرد: بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت از ابتدای شیوع کرونا، در خط مقدم خدمات رسانی به مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اقدامات جهادگران سلامت تجلی بخش واقعی تداوم تفکر دفاع مقدس در بین نسل جوان بسیجی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: جهادگران بسیجی با روحیه جهادی و انقلابی از زمان شیوع کرونا، کارآمدی بسیج مردمی را در میدان عمل به نمایش گذاشتند.

محمدی اصل افزود: برای تسریع در امر واکسیناسیون و خدمت رسانی به ولی نعمتان، به کلیه فرماندهان نواحی و رده‌ها و مسئولان اقشار بسیج تاکید ویژه شده است تا از تمام توان و ظرفیت‌های موجود در مجموعه بسیج و سپاه استان استفاده شود.

وی گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون بسیج با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی بسیج و سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام ظرفیت در خدمت مردم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: بسیج و سپاه خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌داند و بدون تردید فرصت خدمت بی منت به مردم توفیق الهی به همه خدمتگزاران مردم است‌.

محمدی اصل بیان کرد: به متولیان بهداشت و درمان استان اعلام آمادگی کرده ایم که در صورت نیاز به افزایش تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان، با تمام وجود آماده همکاری و مشارکت هستیم.

وی گفت: واکسیناسیون خانه به خانه برای جاماندگان بالای ۶۰ سال نیز در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال اجراست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: جهاد شیفتگان حاج قاسم در طرح سپهبد شهید سلیمانی برگ زرینی از خدمات گسترده بسیج به مردم در شرایط کرونایی است.

سردار محمدی اصل در این بازدیدها از نزدیک در جریان واکسیناسیون کرونا در مراکز تجمیعی بسیج قرار گرفته و به صورت چهره به چهره با جهادگران سلامت گفتگو کرده و از زحمات و تلاش‌های خالصانه جهادگران بسیجی، تقدیر و تجلیل کرد.

کد خبر 5306747

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل ویروس کرونا سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا اردبیل اربعین حسینی کرمانشاه گرگان واکسیناسیون زلزله ایلام مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس مراکز تجمیعی محمدی اصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دوم اردیبهشت هر سال یادآور فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این تاریخ به عنوان سالروز تأسیس این نهاد مقدس و ارزشی در تاریخ ماندگار شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که در طول این ۴۵ سال نه تنها می‌تواند در حیات انقلاب اسلامی تحول ایجاد کند بلکه توانست جغرافیای جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.

این نهاد انقلابی امروز با گذشت از فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با تمام توان و قدرت برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های پاک شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی سربلند و سرافراز به قله‌های فتح و پیروزی رسیده است و امروز در برابر ابرقدرت‌های بزرگ جهان بویژه استکبار جهانی قدعَلَم کرده و تاریخ ساز شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌های امامین انقلاب در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام غرورآفرینی کرده و کارنامه درخشانی را در دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه سلامت و دیگر میادین انقلاب از خود به یادگار گذاشته است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب عاشورای حسینی در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام در جبهه‌های حق علیه باطل نقش آفرینی می‌کند و همچون دژ مستحکم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و نقطه امید برای ملت حماسه آفرین ایران اسلامی است.

بنیامین مرشدی و گزارش سالروز تاسیس سپاه:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم