Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس و الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به همین بهانه فیلمی قدیمی از دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان را در جام در جام آسیا ۱۹۹۱ که پرسپولیس با تگ گل مرتضی کرمانی مقدم  در ورزشگاه آزادی به پیروزی رسید را در بخش ویدیو این خبر مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در این رقابت ها به فینال صعود کرد و با برتری یک بر صفر مقابل تیم المحرق بحرین به قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال عربستان پرسپولیس الهلال عربستان پرسپولیس جام در جام آسیا 1991

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر

امیررضا رفیعی، گلر 22 ساله پرسپولیس مصداق بارز جمله «عزت و ذلت دست خداست» شد. تا همین چند هفته قبل، همه دنبال گلر دوم حرفه ای برای پرسپولیس بودند. اما امروز او رکوردی بزرگ را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کرده است.

به گزارش طرفداری، رفیعی تنها دروازه بان تاریخ لیگ فوتبال ما در دوران حرفه ای است که در 4 بازی اول خود در این مسابقات دروازه تیمش را بسته نگه داشته است.

مهمتر از این رکورد، آماری است که او در فصل جاری لیگ برتر ثبت کرده است. دروازه بان های بزرگی در لیگ برتر ایران هستند که در 24 بازی تنها یکی دو بازی بیشتر از امیررضا رفیعی کلین شیت کرده اند.

دروازه بانی مثل پیام نیازمند با بازیهای بسیار بیشتر در مسابقات لیگ برتر، تنها 4 کلین شیت داشته است. امیررضا رفیعی حالا نام خودش را در بین رکورددارهای مسابقات لیگ حرفه ای اضافه کرده است. بی تردید پرسپولیس در 4 هفته حضور او به گونه ای عمل کرده که کمترین گزندی به دروازه اش برسد و البته برابر نفت آبادان هم او خوش شانس بود که یک بار توپ به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد.

به هر حال 4 برد پرسپولیس و 4 کلین شیت در حضور مردی اتفاق افتاد که مربیان پرسپولیس برای حضورش در بازیهای دوستانه هم نگران بودند اما حالا این جوان ساکن قزوین راهی به دفتر رکوردهای تاریخ لیگ برتر کشورمان پیدا کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!