Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیامرسان واتساپ اعلام کرد که قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده که آن ها می توانند همزمان از چهار دستگاه به طور همزمان و بدون اینکه دستگاه اصلی به اینترنت متصل باشد، استفاده کنند.

به گزارش برنا؛ در حال حاضر بسیاری از کاربران سیستم عامل iO‌S پیامرسان واتساپ قادر هستند از قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه، همزمان این پیامرسان روی چهار دستگاه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قابلیت دیگر نیاز نیست که حتما نسخه موبایلی این برنامه به اینترنت متصل باشد تا روی دیگر دستگاه‌ها سرویس بدهد. اکنون این قابلیت در دسترس تعداد زیادی از کاربران iO‌S در جهان قرار گرفته است.

استفاده همزمان چهار دستگاه از واتساپ

اکنون کاربران این برنامه نسخه دسکتاپ واتساپ به صورت همزمان با نسخه موبایلی استفاده کنند، باید نسخه موبایلی به اینترنت متصل باشد. در حال حاضر واتساپ این محدودیت اتصال اینترنت در نسخه موبایل را برای کاربران iOS برداشته است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که حداکثر چهار دستگاه را بدون احتساب دستگاه اصلی به یکدیگر متصل کنند. کاربران در این ویژگی بدون نیاز به اتصال به دستگاه اصلی، می‌توانند از حساب واتساپ شان روی دستگاه‌های مختلف استفاده کنند.

آخرین نسخه‌ای که در اپ استور عرضه شده، نسخه ۲.۲۱.۱۸۰.۱۴ است که کاربران پس از دانلود و نصب برنامه اعلان پشتیبانی از چند دستگاه را در بخش Linked Devices دریافت می‌کنند. پس از اینکه کاربران با این درخواست موافقت کنند، از اتصال فعلی خودشان خارج می‌شود و باید دوباره کد QR روی صفحه را روی تمامی دستگاه‌های متصل اسکن کنند.

کاربران چند ثانیه پس از اتصال به دستگاه جدید می‌توانند پیام‌های خودشان را همگام سازی کنند. البته زمان مکالمات براساس حجم تاریخچه پیام‌های کاربران متفاوت است. پس از اتمام عملیات همگام سازی پیام ها، می‌توان از حساب واتساپ روی دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده کرد، حتی اگر گوشی خاموش باشد. این قابلیت از حداکثر چهار دستگاه به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند که هیچ کدام از آن‌ها به جز دستگاه اصلی نمی‌تواند موبایل باشد. البته پشتیبانی از آیپد‌ها و تبلت‌های اندرویدی هنوز به برنامه واتساپ اضافه نشده است.

گفتنی است که زمان پیوستن به نسخه بتای این قابلیت، واتساپ هشداری را مبنی بر این که برخی از ویژگی‌های برنامه مثل تماس با افرادی که از نسخه قدیمی استفاده می‌کنند، احتمالا کار نخواهد کرد، می‌فرستد. البته هنوز مشخص نیست این به روز رسانی برای چه کاربرانی فعال شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستم عامل اینترنت جهان موبایل پیامرسان واتساپ پیامرسان خارجی سیستم عامل iO S استفاده کنند چهار دستگاه دستگاه اصلی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، طبق شایعات جدید به نظر می رسد اپل تصمیم دارد تغییرات زیادی در لاین ساعت هوشمند خود در سال جاری میلادی انجام دهد. به طوریکه پیش بینی می شود اپل واچ آتی با طراحی جدید، ویژگی های نوین ردیابی سلامت و یک سیستم اتصال بند اصلاح شده، ارائه شود.

مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ معتقد است این شرکت طرح سنتی نامگذاری محصولاتش را کنار می گذارد و ساعت هوشمند جدید را «اپل واچ ایکس» نامگذاری می کند که نشان دهنده دهمین سالگرد عرضه نخستین نمونه این دستگاه در سال ۲۰۱۴ میلادی است.

از سوی دیگر سام کهل یکی از کاربران یوتیوب که برای نقد محصولات اپل مشهور است، با یک طراح گرافیکی همکاری می کند. این ۲ با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده، رندرهایی از اپل واچ ایکس را ساخته اند.

طبق رندرها گجت جدید اپل طراحی نازک تری خواهد داشت به طوریکه ضخامت آن ۱۰تا۱۵ درصد کمتر از مدل های فعلی خواهد بود. احتمالا یک دکمه Action مشابه اپل واچ اولترا نیز به نسخه جدید اضافه می شود.

بزرگترین تغییر طراحی مربوط به سیستم جدید بند مغناطیسی است. این به معنای خداحافظی با بندهای قدیمی است، اما مزایایی فراتر از ظاهر زیبا دارد. بندهای فعلی اپل واچ فضای زیادی از داخل ساعت را شامل می شوند. بندهای مغناطیسی چنین حجمی را از بین می برند و فضا را برای طراحی نازک تر و حتی افزودن ویژگی های دیگر داخل گجت باز می کنند.

قبلا شایعه شده بود اپل واچ جدید با نمایشگر میکروال ای دی عرضه می شود، اما به نظر می رسد فناوری او ال ای دی به دلیل ملاحظات برای کاهش هزینه ها در این گجت به کار گرفته شود. با این وجود تخمین زده می شود پنل او ال ای دی دستگاه درخشان تر باشد و در مصرف انرژی صرفه جویانه تر عمل کند. این امر به معنای افزایش طول عمل باتری دستگاه است.

ویژگی های سلامتی یکی از وجوه اصلی اپل واچ به حساب می آیند. اپل واچ ایکس احتمالا نخستین نمونه ای باشد که گزینه رصد فشار خون را ارائه می کند. هرچند مشخص نیست قابلیت رصد اکسیژن خون به دلیل اختلافات و پرونده های دادگاهی مربوط به حق امتیاز اختراع این ویژگی، در دستگاه به کار رود. البته احتمالا گجت مجهز به قابلیتی برای رصد آپنه خواب نیز خواهد بود.

کد خبر 6084183 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب
  • پلتفرم جامع خدمات به‌زودی راه‌اندازی می‌شود!
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • قابلیت رصد آپنه‌خواب در نسخه جدید اپل‌واچ
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه خواهد شد/ عکس
  • اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود
  • واتس‌اپ جذاب‌تر از همیشه