Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@10:17:08 GMT

اظهارات مدیر اینستاگرام جنجال آفرین شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۲۱۲

اظهارات مدیر اینستاگرام جنجال آفرین شد

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، موسری روز چهارشنبه در پادکست ریکود مدیا اظهار کرده بود می دانیم افراد زیادی در تصادفات رانندگی از بین می روند اما در مجموع ارزشی که خودروها در جهان ایجاد کرده اند بیش از ضرر آنها بوده و تصور می کنم شبکه اجتماعی هم همین طور است.

این اظهارات پس از یک مجموعه گزارشهای هفته جاری وال استریت ژورنال بر مبنای اسناد داخلی فیس بوک مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش این نشریه نشان داد تحقیقات فیس بوک حاکی از آن است که اپلیکیشن اینستاگرام برای شماری از نوجوانان زیان آور است. طبق یافته های داخلی فیس بوک، ۳۲ درصد از دختران نوجوان اظهار کرده اند که اینستاگرام باعث شده آنها درباره بدنشان احساس بدی داشته باشند.

در پی انتشار این گزارش، قانونگذاران هر دو حزب حاکم آمریکا خواستار پاسخگویی فیس بوک درباره تاثیر سرویسهای این شرکت بر سلامت روانی نوجوانان و کودکان شدند. بعضی از آنها از این شرکت خواستند از برنامه های خود برای عرضه اپلیکیشن اینستاگرام ویژه کودکان دست بردارد.

مقایسه اینستاگرام با خودروها از سوی موسری پس از این صورت گرفت که پیتر کافکا، میزبان پادکست از مدیر اینستاگرام پرسید اگر شبکه اجتماعی همان طور که مصرف سیگار برای افراد مضر است، زیان آور باشد آیا این سرویس باید تعطیل یا محدود شود. موسری هم در جواب بود: قطعا نه و من واقعا موافق مقایسه اینستاگرام با مواد مخدر یا سیگار که اگر مزیتی هم داشته باشند بسیار اندک است نیستم. هر چیزی که در ابعاد گسترده استفاده می شود فواید و مضراتی دارد. خودروها هم معایب و فایده هایی دارند.

کاربران متعددی در توییتر از مقایسه ای که موسری انجام داد انتقاد کرده و گفتند برخلاف شبکه اجتماعی، صنعت خودرو قویا از نظر قانونی تنظیم شده است. یکی از این منتقدان برایان بولاند، مدیر سابق فیس بوک بود.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، موسری پس از موج انتقادها، در توییتر به دفاع پرداخت و گفت قیاس خودرو عالی نبوده اما وی همچنان روی این باور که مزایای شبکه اجتماعی با مرتبط کردن افراد بیشتر از مضرات آن است، پافشاری کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی مدیر اینستاگرام اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانسور «دوستت دارم» توسط معاون صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 رضا پورحسین مدیر پیشین شبکه‌های تلویزیون و از تیم عزت الله ضرغامی در گفتگو با اکبر نبوی درباره ممیزی‌های سلیقه‌ای و محدودیت‌های صداوسیما گفت: «من مدیر شبکه دو بودم، سریالی ساختیم به نام روزهای اعتراض. در آن خانمی پناه آورد به مسجد و توسط سربازان شاه تیر خورد. شوهر ایشان آمد بالای سرش و گفت “من تو رو خیلی دوست دارم”. واژه دوستت دارم انگار یک واژه ناموسی بود که اینجا مطرح شده و من به عنوان مدیر شبکه، ۱۰ جا باید پاسخ می‌دادم. خب این باید بالای سر همسرش چه کاری می‌کرد؟ آیه قرآن می‌خواند؟» او مسئول این سانسور را مرتضی میرباقری معاون وقت سیمای صداوسیما می‌خواند. اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • صدا وسیما بازدیدهای شبکه اجتماعی را مخاطب خود حساب می‌کند+ فیلم
  • دستگیری روانشناسِ روانی که مسلح بود
  • روانشناس اینستاگرامی هم دیوانه بود هم مسلح!/ متهم دستگیر شد
  • سانسور «دوستت دارم» توسط معاون صداوسیما
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست درباره حادثه اصفهان
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر درباره حادثه اصفهان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند