Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:07:24 GMT

روستای «ظهیری» در سیروان ایمن سازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۲۳۴

روستای «ظهیری» در سیروان ایمن سازی می شود

حبیب الله محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال ۹۹ ایمن سازی محیط آب راه فصلی روستای ظهیری در سیروان در دستور کار قرار گرفت که فاز اول سیل بند مرکزی روستا با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای تکمیل سیل بند مرکزی در سال ۱۴۰۰ پیگیری‌های لازم از طریق منابع ملی به عمل آمد که در این راستا تامین اعتبار صورت گرفته و پیمانکار انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی تصریح کرد: بلافاصله عملیات اجرایی فاز دو سیل بند مرکز این روستا آغاز شده و هم اکنون در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: امیدواریم بتوانیم امسال فاز دوم ایمن سازی محیط روستا را به اتمام برسانیم.

کد خبر 5306740

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی روستایی ایلام ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا اردبیل اربعین حسینی کرمانشاه گرگان واکسیناسیون زلزله ایلام مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین

مرتضی داودی افزود: در اجرای این پروژه نرد‌ه‌های فلزی به طول ۲۰۰ متر در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی استان مصوب شده نصب می‌شود.
وی بیان کرد: درچند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده‌های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم.
رئیس اداره ایمنی راه اداره‌کل راهداری البرز تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش ایمنی عابرین و به منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزاد راه اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور