Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:42:55 GMT

کولاک شارژ سریع در گلکسی S۲۲

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۲۴۶

کولاک شارژ سریع در گلکسی S۲۲

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گلکسی اس20 اولترا سال گذشته با شارژ سیمی 45 واتی عرضه شد؛ اما سامسونگ امسال با S21 Ultra سرعت شارژ را به 25 وات کاهش داد. با این حال، طبق آخرین شایعات، کمپانی بزرگ کره ای سال آینده سرعت شارژ شدن S22 Ultra را به سرعت های قبلی تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعات حوالی گلکسی اس22 اولترا صحت دارد؟

در حالی که منبع اعلام کننده اطلاعات فاش نکرده است که آیا S22 Ultra همراه با آداپتور 45 وات عرضه می شود یا خیر ، به احتمال زیاد برای داشتن شارژینگ به این سرعت مجبور خواهید بود پول بیشتری پس انداز کنید. همچنین مشخص نیست که آیا سایر مدل های موجود در خط تولید S22 هم از شارژ 45 واتی پشتیبانی می‌کنند یا مانند مدل های قبلی خود تا 25 وات ظرفیت سرعت شارژ دارد.

در مورد ظرفیت باتری ، گواهینامه های 3C نشان می دهد که نسخه Plus دارای یک سلول 4500 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت است، در حالی که نسخه Ultra دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است.

تاریخ انتشار  Samsung Galaxy S22

درباره تاریخ عرضه Samsung Galaxy S22 اطلاعات کمی در دست است، اما انتظار می رود سامسونگ برنامه ای مشابه برنامه های 2021 را دنبال کند. به احتمال زیاد محصول جدید را در اواسط ژانویه رونمایی خواهد کرد.

البته این صرفا یک پیش بینی است و به این معنی نیست که در ژانویه 2022 شاهد سری Samsung Galaxy S22 خواهیم بود! هیچ تضمینی وجود ندارد و ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد به طور پیش فرض، تاریخ معمول عرضه خود در فوریه یا مارس را در پیش بگیرد.

بیشتر بخوانید

هوآوی از محصول جدید خود رونمایی کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی سامسونگ گوشی جدید سامسونگ گلکسی گلکسی اس 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک