Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، اطلاعات موسسه داده‌های نفتی جودی نشان می‌دهد صادرات نفت این کشور در ماه ژوئیه به بالاترین رقم از ابتدای سال جاری میلادی رسیده است.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، صادرات نفت خام عربستان در ماه ژوئیه تا 6.327 میلیون بشکه در روز افزایش یافت یعنی بالاتر از 5.965 میلیون بشکه صادر شده در ماه قبل از آن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کل صادرات نفت عربستان که شامل محصولات نفتی این کشور هم می‌شود برابر با 6.65 میلیون بشکه در روز بوده است.

سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) و متحدانش طی ائتلاف اوپک پلاس افزایش تولید خود را در ماه ژوئیه آغاز کردند و عربستان هم کاهش تولید داوطلبانه خود را متوقف کرد.

پالایش نفت خام عربستان در ماه ژوئیه تا 2.457 میلیون بشکه در روز بالا رفت و سوخت مستقیم نفت خام آن با افزایش 150 هزار بشکه‌ای، به 691 هزار بشکه در روز رسید.

تولید نفت بزرگترین صادر کننده نفت خام جهان 547 هزار بشکه در روز افزایش ماهانه داشته و در ماه ژوئیه به 9.474 میلیون بشکه در روز رسیده است.

پربیننده ترین قیمت تیگو ۵ مدیران خودرو + جدول برای فروش سهام عدالت روش مستقیم باید چه کاری انجام بدهم؟ قیمت جدید یخچال + جدول قیمت انواع ۲۰۶ در تهران + جدول ساندرو 575 میلیون تومان شد + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفت عربستان میلیون بشکه در روز ماه ژوئیه صادرات نفت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، مرکز ملی آمار انگلیس اعلام کرد که در پی رکود اقتصادی در انگلیس، بیکاری در این کشور به بالاترین میزان در شش ماه اخیر رسیده است.

بنا به اعلام مرکز آمار انگلیس، این رقم بالاتر از پیش بینی های اقتصاددانان این کشور بوده است.

بنابراعلام مرکز ملی آمار انگلیس نرخ بیکاری در این کشور طی سه ماه منتهی به ماه فوریه امسال ۴.۲ درصد افزایش یافت که بالاترین نرخ در شش ماه گذشته است.

بر اساس این گزارش شمار افراد دارای شغل در انگلیس کاهش یافته و افراد غیرفعال اقتصادی، آنان که مشغول کار نیستند یا به دنبال کار هستند بیشتر شده است. اقتصاد دانان در انگلیس می گویند که این داده ها می تواند بانک مرکزی انگلستان را به کاهش نرخ بهره در تابستان تشویق کند.

با توجه به افزایش قیمت کالاهای مصرفی و پایین بودن دستمزدها در سایه تورم که بالاترین میزان طی دهه‌های گذشته است، انگلیس شاهد تشدید اعتصابات در بخش‌های اقتصادی و عمومی است.

به دلیل افزایش شدید قیمت انرژی و مواد غذایی، میانگین تورم در انگلیس به بالاترین میزان طی ۴۱ سال گذشته رسیده است.

کد خبر 6080110

دیگر خبرها

  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • متخصصان وزارت نفت تحریم‌ها در زمینه تولید و صادرات نفت را بلااثر کردند/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • افزایش ۲۴درصدی ارزش صادرات از گمرک جلفا