Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@08:32:29 GMT

توقف فعالیت بیش از ۶۰ صرافی ارز دیجیتال در کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۳۸۰

توقف فعالیت بیش از ۶۰ صرافی ارز دیجیتال در کره جنوبی

بیش از ۶۰ صرافی ارزهای دیجیتال در کره جنوبی باید تا نیمه شب امروز (جمعه)، یک هفته قبل از اعمال مقررات جدید در این کشور، مشتریان خود را از توقف جزئی یا کامل معاملات خود مطلع کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بیش از 60 صرافی ارزهای دیجیتال در کره جنوبی باید تا نیمه شب جمعه، یک هفته قبل از اعمال مقررات جدید در این کشور، مشتریان خود را از توقف جزئی یا کامل معاملات خود مطلع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صرافی‌ها برای ادامه فعالیت خود، باید تا 24 سپتامبر در «واحد اطلاعات مالی» ثبت نام کرده و گواهی امنیتی از این آژانس امنیت اینترنت ارائه دهند. آن‌ها همچنین باید برای اطمینان از نام واقعی دارندگان حساب‌ها با بانک‌ها همکاری کنند.

صرافی‌هایی که ثبت نام نکرده‌اند باید خدمات خود را پس از 24 سپتامبر تعطیل کنند، در حالی که آن‌هایی که ثبت نام کرده‌اند اما موفق به مشارکت با بانک‌ها نشده‌اند از معامله خود به واحد پول کره جنوبی یعنی وون منع می‌شوند.

انگلیس فعالیت بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا را ممنوع کرددومین صرافی ارز دیجیتال ترکیه طی چند روز به‌علت رسوایی مالی بسته شد

کمیسیون خدمات مالی این کشور اوایل هفته جاری میلادی گفت: اگر لازم شود برخی یا همه خدمات (صرافی ها) متوقف شود، آن‌ها باید تاریخ بسته شدن و روش‌های مورد انتظار برای اخذ پول را حداقل هفت روز قبل از بسته شدن به مشتریان اطلاع دهند.

بر اساس این گزارش، کمیسیون خدمات مالی کره همچنین تأکید کرد که این اقدام باید حداکثر تا تاریخ 17 سپتامبر انجام شود.

از بین همه صرافی ها، نزدیک به 40 صرافی قرار است همه خدمات را متوقف کنند. 28 صرافی دیگر نیز دارای گواهی امنیتی هستند اما مشارکت بانکی ندارند.

فقط چهار صرافی یعنیUpbit، Bithumb، Coinone و Korbit – مشارکت‌های خود را ثبت کرده و تضمین کرده‌اند و بنابراین می‌توانند پرداخت‌های خود را به وون انجام دهند.

برخی از صرافی‌های کوچکتر از جمله ProBit، Cashierest و Flybit قبلاً اعلام کرده‌اند که تجارت خود را به پایان خواهند رساند و عملیات خود را فقط شامل معاملات سکه‌های دیجیتال تا حصول مشارکت با بانک‌ها ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره جنوبی بیت کوین کره جنوبی بیت کوین کره جنوبی صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت : بررسی نقشه‌های پیش یابی استان را تحت تاثیر سامانه بارشی ضعیفی نشان می‌دهد که تا اواخر روز دوشنبه سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط تا نسبتا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای بویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خواهد شد.

محمد سبزه زاری افزود : بارش در دیگر نقاط استان بصورت رگبار‌های پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. طی روز سه شنبه همچنان در ارتفاعات استان رگبار‌های پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.

وی گفت : تا فردا با توجه به جریانات جنوبی افزایش رطوبت و کاهش دید ناشی از آن در مناطق جنوبی، ساحلی و تا حدودی مرکز استان پیش بینی می‌شود.

از اواسط امروز تا اواخر چهارشنبه نیز وزش باد‌ها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط تا نسبتا شدید خواهد بود و احتمال خیزش گرد و خاک محلی و موقتی در این مناطق نیز وجود دارد. شمال خلیج فارس تا اواخر وقت سه شنبه در برخی ساعات مواج خواهد بود.

در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۹ و ایذه با ۱۰.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۸.۶ وحداقل به ۲۲.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان