Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@05:58:28 GMT

پلیس خراسان‌ رضوی ۳۷۳ خودرو غیربومی را جریمه کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۵۱۰

پلیس خراسان‌ رضوی ۳۷۳ خودرو غیربومی را جریمه کرد

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۷۷ نفر از این تعداد با تخلف ورود به شهرهای با وضعیت نارنجی کرونایی جریمه پنج میلیون ریالی و مابقی با ورود به شهرهای با وضعیت قرمز مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه شدند.
وی خاطرنشان کرد: ۷۱۳ راننده خودرو غیربومی نیز که قصد ورود به شهرهای با وضعیت نامناسب کرونایی را داشتند، از پلیس خراسان رضوی تذکر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ قانعی‌نژاد اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با ۲ نفر متوفی و پنج فقره تصادف جرحی با پنج مجروح در جاده‌های استان رخ داده‌ است.
اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با وضعیت نامناسب کرونایی، در پی آبی شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در مشهد از ١٣ دی‌ماه پارسال متوقف شد اما اجرای آن دوباره از ۱۸ بهمن ماه سال گذشته به خاطر تغییر وضعیت کرونایی مشهد آغاز شد که تا ۲۵ اسفند ادامه یافت.
امسال نیز با قرمز شدن وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا، این طرح از ۱۹ فروردین ماه به اجرا گذاشته شد.
وضعیت کنونی کلانشهر مشهد از نظر شیوع ویروس کرونا نارنجی است.

برچسب‌ها کرونا جریمه خودرو ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا استانداری خراسان رضوی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا جریمه خودرو ویروس کرونا کرونا جریمه خودرو ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا استانداری خراسان رضوی محدودیت های کرونا شهرهای با وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۸ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۲ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر حکایت دارد.

او افزود: کیفیت هوای سایر ۱۸ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست خراسان رضوی
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است