Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فرید بصیری‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌های این شهرستان در محل شبکه بهداشت و درمان اظهار کرد: تاکنون ۳۲ هزار نفر دز نخست و ۱۴ هزار نفر هر دو دز واکسن کرونا را در سطح شهرستان آستارا دریافت کرده‌اند. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا در ۱۲ پایگاه تجمیعی و سیار شهری و روستایی در حال انجام است، افزود: روزانه بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ دز واکسن کرونا از نوع برکت، سینوفارم و آسترازنکا تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روستاهای بخش مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا تصریح کرد: روستاییان بالای ۱۸ سال برای تزریق واکسن کووید ۱۹ می‌توانند به مراکز جامع سلامت روستاهای ویرمونی، حیران، عنبران، صیادلر، عباس‌آباد و بخش لوندویل مراجعه کنند. 

بصیری‌مقدم با بیان اینکه با هماهنگی آموزش‌وپرورش، دانشگاه و سازمان حمل‌ونقل شهرداری فرهنگیان، اساتید، دانشجویان و رانندگان تاکسی واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: پس از دریافت لیست رانندگان سرویس دانش‌آموزی از شهرداری آن‌ها هم در برابر ویروس کووید ۱۹ واکسینه خواهند شد. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا از مردم فهیم این شهرستان خواست از شرکت در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کرده و ضمن‌رعایت فاصله اجتماعی حداقل دو متر در مکان‌های شلوغ و با تراکم جمعیتی بالا استفاده از ماسک را فراموش نکنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسن درمان دز بهداشت واکسیناسیون کرونا سینوفارم برکت آسترازنکا عوارض برکت عوارض سینوفارم دورهمی های خانوادگی فاصله اجتماعی رانندگان تاکسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا شهرستان آستارا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی از نخست وزیر گرجستان مدال افتخار می‌گیرد

گئورگی گولسیانی، مدافع پرسپولیس، مدال افتخار دریافت می‌کند

طرفداری | پس از صعود تاریخی تیم ملی فوتبال گرجستان به یورو 2024، ایراکلی کوباخیدزه، نخست وزیر این کشور، از اعطای نشان افتخار به اعضای این تیم خبر داد.

گئورگی گولسیانی، مدافع ایرانی تیم پرسپولیس، که یکی از بازیکنان کلیدی گرجستان در این صعود تاریخی بود، نیز مدال افتخار دریافت خواهد کرد.

کوباخیدزه پس از پیروزی گرجستان مقابل یونان در ضربات پنالتی، در جشن پیروزی که در مرکز شهر تفلیس برگزار شد، بازیکنان را "قهرمان" توصیف کرد.

او گفت:

این مردان جوان قهرمان هستند و باید از آنها قدردانی کرد. با قدردانی از نقش پرافتخار ایشان؛ ما تصمیم گرفتیم همه اعضای تیم را برای دریافت مدال افتخار معرفی کنیم. امروز شادترین روز است و همین شادی ما را به هم پیوند می‌دهد.

گرجستان در مرحله گروهی یورو 2024 با تیم‌های پرتغال، جمهوری چک و ترکیه همگروه است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اختلال در دریافت شبکه‌های تلویزیونی در برخی شهرستان‌های استان کرمان/اعزام نيروي فني از تهران
  • گولسیانی از نخست وزیر گرجستان مدال افتخار می‌گیرد
  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟