Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بازدار ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: صید میگو در آب‌های استان بوشهر از ۱۲ مردادماه برای قایق‌ها و از ۱۳ مرداد برای لنج‌ها آغاز شد و پس از ۴۴ روز پایان یافت.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به اینکه صید میگو از امروز ممنوع شده است افزود: صیادان صید خود را در ۳۸ مرکز در استان بوشهر تخلیه کردند که در مجموع هزار و ۸۶۳ تن میگو صید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان صید در سال گذشته را هزار و ۹۰۰ تن عنوان کرد و ادامه داد: امسال میزان صید در آب‌های استان بوشهر نسبت به سال قبل دو درصد کاهش یافته است.

بازدار با اشاره به اینکه ۳۸۸ فروند لنج و ۳۹۴ فروند قایق برای صید میگو راهی دریا شدند، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با جمع‌بندی کل صید، مجموع صید به هزار و ۹۴۵ تن برسد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر از افزایش ۲۱ درصدی میزان صید نسبت به میانگین پنج ساله خبر داد و بیان کرد: میزان صید نسبت به میانگین ۱۰ ساله نیز با افزایش ۳۰ درصدی روبرو بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میگو صید میگو بوشهر ماهی مدیرکل شیلات استان بوشهر میزان صید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد خیبر خیبر یا صهیون از قلب خلیج فارس

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3068246 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خلیج فارس مواج و متلاطم است
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری
  • نورافشانی بوشهری‌ها در جشن عملیات وعده صادق + فیلم
  • احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس بود + فیلم
  • تشکر بوشهری‌ها از رزمندگان سپاه برای حمله موشکی به اسرائیل
  • بوشهری‌ها از اقدام سپاه پاسداران حمایت می‌کنند
  • فریاد خیبر خیبر یا صهیون از قلب خلیج فارس
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • مهاجم بوشهری بهترین بازیکن لیگ روسیه شد