Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@01:09:38 GMT

وعده وزیر صمت برای متعادل شدن قیمت لبنیات

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۶۸۱

وعده وزیر صمت برای متعادل شدن قیمت لبنیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما، سید رضا فاطمی امین که امروز به همراه محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور از میدان میوه و تره بار بازدید می‌کرد، از مطالعه و برنامه ساماندهی زنجیره صنعت لبنیات خبر داد و گفت: این زنجیره شامل تامین خوراک دام تا شبکه توزیع محصول‌های لبنی است و تلاش می‌کنیم با تقویت صنعت دامپروری و همچنین حمایت از صنعت لبنیات قیمت‌ها را به تعادل مناسبی برسانیم و این کار امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفته آینده هم جلسه‌ای در این باره برگزار خواهیم کرد و با نظارت و ساماندهی تامین به موقع نهاده‌ها و همچنین کاهش برخی هزینه‌ها می‌توانیم قیمت‌ها را ساماندهی کنیم که تاثیر مثبتی بر نرخ‌ها خواهد داشت.

وزیر صمت اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در حوزه تامین نهاده‌ها و همچنین توزیع؛ کارهایی را در جهت کاهش قیمت‌ها انجام دهیم.

کد خبر 627231 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار لبنیات وزارت صنعت، تجارت و معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار لبنیات وزارت صنعت تجارت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده وزیر فرهنگ برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها

وزیر فرهنگ در ویراستی نوشت: در بازدید از بخش معرفی زنان تأثیرگذار و در گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم، از سیاست قطعی دولت در گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها گزارش دادم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی خود در ویراستی نوشت:

«نمایشگاه بین‌المللی قرآن با طراوت کم نظیر در حال برگزاری است؛ شب‌های آغازین سال نو با نام قرآن، خیر و برکت، سراسر تهران و ایران را در بر گرفته است. دیشب در بازدید از بخش معرفی زنان تأثیرگذار و در گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم، از سیاست قطعی دولت در گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها گزارش دادم.

اقدامات ایجابی با گسترش هر چه بیشتر سکوهای عرضه مستقیم البسه عفیفانه که انتخاب اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران هست ادامه پیدا خواهد کرد. بی احترامی به قانون و هنجارهای دینی خط قرمز ما در حوزه فرهنگ و هنر است. ما بدون لکنت و با قوت حافظ اعتلای این ارزش‌ها هستیم؛ خطاهایی که عمدتاً در فضای خارج از نظارت وزارت فرهنگ در بخش نمایش اتفاق می‌افتد مورد انتقاد شدید ما هست و در حوزه‌های تحت نظارت، با خطاهای احتمالی مقابله می‌کنیم.»

کد خبر 739331

دیگر خبرها

  • پرداخت یارانه به زنجیره تولید از تورم جلوگیری می کند
  • یارانه باید به دست مصرف کننده نهایی برسد
  • وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت
  • وعده وزیر فرهنگ برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • تامین تدریجی قند خون در ماه مبارک رمضان با خرما
  • ۱۰ روند فناورانه برتر لُجستیکی/ فناوری‌هایی که زنجیره تامین را کارآمد می‌کنند