Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:26:21 GMT

مردم نسبت به واکسیناسیون غفلت نکنند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۸۰۳

مردم نسبت به واکسیناسیون غفلت نکنند

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مردم نسبت به شایعاتی که در مورد واکسیناسیون وجود دارد، توجه نکنند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۶ شهریور در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه که در مصلی شهر برپا شد، بااشاره به اهمیت توجه به سلامتی افزود:  واجب است کسانی که نسبت به واکسیناسیون اقدام نکردند مراجعه کنند و نباید نسبت به واکسیناسیون غفلت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: شایعات فراوانی در خصوص واکسیناسیون بیان می کنند اما تحقیقات علمی اصل و اساس است و مردم نباید در امر واکسیناسیون به شایعات توجه کنند و سلامتی خود و دیگران را به مخاطره بیاندازند. 

حجت الاسلام قریشی با اشاره به ۲۷ شهریور روز پاسداشت شعر و ادب فارسی، گویش ها را از ایات و نشانه های الهی عنوان کرد و گفت: یکی از راههای شناخت عظمت خداوند دقت و توجه به نشانه های الهی است که یکی از آنها گویش ها است. 

وی با بیان اینکه زبان ملی کشور و هویت ملی ما فارسی است، ادامه داد: هویت ملی ایران دین اسلام و زبان فارسی از منظر مقام معظم رهبری است، و ایشان بر گسترش زبان فارسی تاکید دارند.لذاعلاوه بر پاسذاشت زبان مادری بر زبان ملی باید اهمیت دهیم. 

امام جمعه ارومیه با اشاره به ۱۲ اصل اعلامی از سوی رییس جمهور برای فساد ستیزی و انتخاب استانداران برای استانهای ویژه گفت:آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان است و دارای مرزهای صعب العبور و با ۳ کشور همسایه است که این موارد این استان را در زُمره استانهای ویژه قرار داده است، لذا ضروری است رییس جمهور استانداری کارآمد و انقلابی و متخصص انتخاب کنند تا مشکلات مردم استان به نحو احسن و در کوتاهترین زمان ممکن مرتفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی واکسیناسیون روز شعر و ادب فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش آمدگویی محمد شهباز شریف به رییس جمهور به زبان فارسی

دریافت 3 MB کد خبر 6085505

دیگر خبرها