Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به برداشت غیر‌مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها اظهار داشت: استخراج شن و ماسه منوط به رعایت موازین و مقررات است و نباید منجر به تخریب و ویرانی محیط زیست شود. خبرگزاری میزان- نشست کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی و جنگل‌ها و مراتع دادگستری استان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به برداشت غیر‌مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها اظهار داشت: استخراج شن و ماسه منوط به رعایت موازین و مقررات است و نباید منجر به تخریب و ویرانی محیط زیست شود.

رئیس شورای قضایی استان گیلان با انتقاد از اینکه پس از اعطای مجوز استخراج مواد معدنی رودخانه‌ای و کوهی نظارتی توسط متولیان صورت نمی‌گیرد افزود: عدم نظارت مسئولان، مصداق ترک فعل بوده و علاوه بر اینکه جنبه کیفری دارد مسئولیت مدنی هم به لحاظ ایجاد خسارت متوجه آنان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در ادامه خاطر نشان کرد: به دلیل عدم نظارت مسئولان، شرکت‌ها بیش از حجم مجوز و همچنین در مکان‌هایی خارج از محدوده تعیین شده اقدام به برداشت مصالح می‌نمایند و متولیان باید گزارش این تخلفات را به دستگاه قضایی ارسال کنند تا در چارچوب قانونی با آنان برخورد شود.     بیشتر بخوانید:     تاکید مقام قضایی بر رعایت الزامات و مقررات زیست محیطی در معدن مس سونگون ورزقان انتهای پیام/ برچسب ها: گیلان محیط زیست ماسه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گیلان محیط زیست ماسه محیط زیست شن و ماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: برای تعمیر و بازسازی این مجموعه ۷ میلیارد ریال و برای تجهیز نیز حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
سلاجقه افزود: قرار است حیوانات وحشی پس از تیمار و درمان مجدد به طبیعت بازگردند.
وی گفت: وجود زیست بوم ویژه، تنوع گیاهی، دره‌های عمیق و جنگل‌های وسیع در چهارمحال و بختیاری شرایط مطلوبی برای زیست گونه‌های جانوری و دیگر جانداران در محدوده تحت حفاظت محیط زیست فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار
  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده