Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@12:07:44 GMT

دژاگه به الشحانیه پیوست

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۸۳۱

بازیکن سابق تراکتور به الشحانیه پیوست. ناطقان: اشکان دژاگه، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بازیکن آزاد به تیم الشحانیه قطر ملحق شد و فصل جاری را در لیگ ستارگان قطر سپری خواهد کرد. منبع: مهر برچسب ها: دژاگه ، الشحانیه ، پیوستن

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دژاگه الشحانیه پیوستن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود

صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی در جریان بازدید از طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری طبس در زمینه خدمات دهی به مسافران نوروزی، ضمن حضور در بوستان ها، باغ گلشن، سطح شهر و اماکن حوزه ستاد خدمات سفر، ظرفیت‌ها و خدمات ارائه شده از سوی حوزه مدیریت شهری طبس را مورد ارزیابی قرار داد؛ گفت: شهرداری‌های خراسان جنوبی باید نسبت به تعریف، تعیین و تدوین پیوست فرهنگی بوستان‌ها اقدام کنند.

او با تأکید بر اینکه توجه ویژه و نگاه خاص شورای اسلامی شهر و شهردار طبس به مسائل و برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است، افزود: همانطور که بار‌ها تأکید شده، حوزه مدیریت شهری استان در همه شهرداری‌های خراسان جنوبی باید نسبت به تعریف و تعیین پیوست فرهنگی بوستان‌ها اقدام کنند.

صفری تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌های شهرداری طبس در استقبال شایسته از مسافرین نوروزی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، فضای سبز، نورپردازی معابر، نصب المان‌ها و ارائه خدمات شهری مطلوب بوده و زحمات شهردار، کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر در این زمینه قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید

 ۲۱ هزار بازدید از موزه‌های خراسان جنوبی در نوروز

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی در ادامه بازدید از کمپ‌های موقت مسافری، اظهار کرد: برپایی شب بازار‌ها و تقویت زیست شبانه برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تزریق روحیه امید در بین آحاد افراد جامعه از ملزومات طبس به عنوان یک شهر کویری، گرم و زیبا ست لذا پیشنهاد می‌شود در بلوار شهدای منا این مسئله از سوی شهرداری اجرایی شود.

او اظهار کرد: برپایی بازار روز میوه و تره بار شهرداری طبس، یکی دیگر از اقدامات قابل توجه و تقدیر اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس است؛ این بازار که به منظور کمک به رفاه مردم و خرید ارزان‌تر میوه و تره بار ایجاد شده نیازمند تقویت و توجه بیشتر حوزه مدیریت شهری است و باید طوری برنامه ریزی شود که دسترسی مردم از همه محلات به این مجموعه آسان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • اشلی کول و انتخاب تیم منتخبی از برترین هم‌تیمی‌های خود / فیلم
  • عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • بازیکن ایده‌آل از نگاه لامین یامال؛ ترکیبی از بازیکنان فعلی و سابق بارسلونا