Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:14:59 GMT

فروشنده پرنده شکاری در فضای مجازی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۸۴۰

فروشنده پرنده شکاری در فضای مجازی دستگیر شد

حمید غفاری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پرنده شکاری مورد معامله از نوع «سارگپه» نیز امروز در منطقه شکارممنوع «قلعه ضحاک» این شهرستان رهاسازی شد تا هرچه زودتر به زیستگاه خود برگردد.

وی اضافه کرد: بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۳ قانون، صید، شکار و هرگونه خرید و فروش و نگهداری پرندگان شکاری جرم محسوب شده و از عموم مردم درخواست می‌شود ضمن آگاهی نسبت به این موضوع، خرید و فروش احتمالی را به این اداره گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی و بر اساس ماده ۶۳۸ و ۶۸۰ قانون مجازات اسلامی، خرید و فروش پرندگان شکاری دارای کیفرخواست است.

به گزارش ایرنا قلعه ضحاک هشترود در سال ۱۳۹۷ با حدود مشخصه به مدت پنج سال منطقه شکار ممنوع اعلام شد.

هدف از اعلام منطقه ضحاک به عنوان منطقه شکارممنوع، افزایش ضریب حفاظتی گونه‌های حیات وحش این منطقه اعلام شده است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست هشترود مراغه پرنده شکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست هشترود مراغه سازمان حفاظت محیط زیست هشترود مراغه پرنده شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری از داوطلبان شرکت در کنکور به بهانه فروش سوالات و منابع و ... هشدار داد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این نوع از کلاهبرداری نزدیک به زمان کنکور رخ می‌دهد، گفت: متاسفانه افراد زیادی هم درگیر این نوع از کلاهبرداری می‌شوند. عمدتا تبلیغات این افراد سودجو نیز در بستر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها انجام می‌شود و در نهایت نیز یا داوطلبان را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و حساب بانکیشان را خالی می‌کنند، یا اینکه سوالات جعلی را به فروش رسانده و در نهایت سبب می‌شوند که داوطلبان به این امید واهی که سوالات را در اختیار دارند، نتایج بدی در کنکور اخذ کرده و هم کنکور را از دست بدهند و هم مبلغ زیادی را پرداخت کنند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه مجرمان سایبری پا را فراتر گذاشته و در ماه‌های اخیر شاهد پیش فروش سوالات کنکور در فضای مجازی بودیم، گفت: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سؤال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند. همچنین در مواردی اقدام به جعل لوگوی سازمان سنجش می‌کنند تا افراد بیشتری را وسوسه کرده و مورد اغفال قرار دهند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه انتشار چنین آگهی‌هایی در فضای مجازی جرم است، گفت: همچنین هرگونه خرید و فروش تحت عنوان فروش سوالات کنکور و آزمون‌ها و... در فضای مجازی جرم است. از این رو لازم است که مردم به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند. هچنین هرگونه اخبار در مورد کنکور و آزمون‌های جامع را از رسانه‌های رسمی و سایت رسمی سازمان سنجش پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • نجات یک بهله دلیجه زخمی با کمک دوستداران محیط زیست
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • داوطلبان فریب فروش سوالات کنکور را در فضای مجازی نخورند
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان