Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پایگاه سعودی اسپورت به بررسی آخرین نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان رسانه‌ای فوتبال عربستان اخیر پرداخت. فرحان الفرحان یکی از چهره‌های شناخته شده رسانه‌های ورزشی عربستان در این خصوص نوشت: آرزوی ما حضور دو تیم عربستانی در نیمه نهایی و صعود یک نماینده از عربستان به فینال است، آیا این نمی‌تواند زیبا باشد؟

محمد البکیری دیگر روزنامه نگار عربستانی در این خصوص می‌گوید: در بین تیم‌های غرب آسیا تنها الهلال سابقه قهرمانی در این مسابقات را داشته و در شرق هر سه نماینده کره جنوبی سابقه قهرمانی در آسیا را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا در تقابل چهار تیم که قهرمان شده و چهار تیم دیگر که سابقه قهرمانی در آسیا را نداشته‌اند شاهد تولد یک قهرمان جدید خواهیم بود؟

عیسی الروقی منتقد و کارشناس ورزشی هم می نویسد: آیا فکر می‌کنید الهلال می‌تواند انتقام شکست فصل گذشته النصر مقابل پرسپولیس را از این تیم ایرانی بگیرد؟ همانطور که السد موفق شده بود در سال ۲۰۱۹ النصر را حذف کند و الهلال انتقام آنها را گرفت. پرسپولیس سال گذشته از غیبت الهلال استفاده کرد و النصرِ ضعیف را شکست داد و به فینال رسید، حالا وقت انتقام است.

معن القویعی روزنامه نگار ورزشی نیز در صفحه شخصی خودش نوشت: النصر خوش شانس بود که در این قرعه کشی حریف الوحده شد، راه آنها برای رسیدن به نیمه نهایی آسان است.

عبدالکریم الزامل ورزشی نویس دیگر عربستانی می گوید: هر دو تیم النصر و الهلال کار سختی دارند اما پرسپولیس از الوحده کم خطرتر است چرا که بازیکن خارجی تاثیرگذاری در اختیار ندارد و تنها بازیکن خارجی این تیم هم تاثیری نخواهد داشت. آرزوی ما صعود هر دو تیم النصر و الهلال و رقم خوردن یک تقابل سعودی در نیمه نهایی است.

عبدالکریم الجاسر هم در این خصوص نوشت: راه رسیدن به قهرمانی آسیا از رویارویی با سخت‌ترین رقیبان می‌گذرد. الهلال باید پرسپولیس را مغلوب کند و پس از آن احتمالا مقابل النصر قرار بگیرد تا به فینال و قهرمانی برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس الهلال عربستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است که شانس این را داشته که در سه مقطع مختلف در پرسپولیس بازی کند و هر بار هم شماره هفت را بپوشد.

سروش حالا دو روز بعد از جشن تولد ۳۴ سالگی خود به تمرینات بازگشت تا در سال جدید نیز برای موفقیت پرسپولیس تلاش کند. او همه جام‌های داخلی را با پرسپولیس کسب کرده و دو بار نیز تجربه گرفتن سه‌گانه را با این تیم داشته اما بدون شک اشتیاق او برای کسب افتخار با پرسپولیس سیری ناپذیر است.

او حالا در ۳۴ سالگی نیز آمادگی خوبی دارد و جزء بازیکنان مهم اوسمار ویه‌را محسوب می‌شود. سروش در اولین تمرین سرخ‌ها در سال ۱۴۰۳ با گذاشتن احترام نظامی کنار عبدالکریم حسن و فرشاد فرجی تصویر جالبی را خلق کرد.

دیگر خبرها

  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی هشتم فروردین ماه استان قزوین
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی