Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:44:33 GMT

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۹۴۸

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

سبزوار- امام جمعه سبزوار گفت: انتظار می رود دولت سیزدهم در انتخاب مسوولان و مدیران کشور همچون انتخاب اعضای کابینه، دقت و توجه کافی داشته و موضوع تخصص و تعهد را در گزینش آنان در اولویت قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار گفت: لازمه تسریع رفع مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی، انتخاب  مدیرانی با روحیه انقلابی، جهادی و تلاشگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مدیرانی توانایی حل مشکلات مردم را دارند که از تخصص و تعهد لازم برخوردار بوده و نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی نیز حساس باشند.

امام جمعه سبزوار گفت: یکی از نخستین اولویت‌های دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی و ساماندهی به وضعیت اقتصادی و معیشتی آحاد جامعه است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

حجت الاسلام مقیسه همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه  حجاب و عفاف در فرهنگ اسلامی افزود: عفت عمومی در جامعه اسلامی جریحه دار شده که باید در راستای ترویج فرهنگ حجاب راهکارهای لازم ارائه و عملیاتی شود.

گناباد-  امام جمعه گناباد گفت: دولت سیزدهم با تلاش جهادی در ابتدای کار خود توانست در کسب اعتماد عمومی مردم گام های خوبی برداشته و موفق عمل کند.

حجت الاسلام حسن صادقی‌نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: واردات بیش از ۴۰ میلیون دُز واکسن کرونا به کشور، کاهش قیمت سیمان و تلاش برای تعدیل قیمت آهن از جمله مصادیق عملکرد موفق دولت سیزدهم برای کسب اعتماد عمومی به شمار  می رود.

وی با اشاره به اینکه اگر دولت و مسوولان دستگاههای اجرایی به صورت جهادی به مردم خدمت کنند، می توان به احیای اعتماد عمومی امیدوار بود و مشکلات را کاهش داد، گفت: دولتمردان باید برای کاهش تورم و از جمله افزایش قیمت کالاهای اساسی که تنگناهای زیادی برای مردم ایجاد کرده است، توجه خاص داشته و به صورت جهادی این معضل را برطرف کنند.

امام جمعه گناباد حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در اجلاس شانگهای را بسیار مهم و کاربردی دانست و گفت: در سالیان گذشته بیشتر تمرکز ما بر تعامل و ارتباط کشور با کشورهای غربی بود و غربیان با اعتمادسوزی، عهدشکنی و بداخلاقی ها نشان دادند که بدون آمریکا از خود استقلال رای ندارند.

صادقی‌نسب گفت: برگزاری اجلاس شانگهای تا حد زیادی می تواند در خنثی سازی فشار تحریم های ظالمانه آمریکا موثر واقع شود.

خطیب نماز جمعه گناباد همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آن دوران را یادآور رشادتهای شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام در دفاع از سرحدات میهن اسلامی در برابر دشمن متجاوز بعثی خواند و مهمترین عوامل پیروزی ملت ما در جنگ تحمیلی هشت ساله را ایمان به خدا، اتحاد ملی و اطاعت از ولایت فقیه برشمرد و افزود: اکنون نیز باید همین عوامل در جامعه تقویت شوند.

تربت حیدریه - 

امام جمعه موقت تربت حیدریه گفت: مسوولان کشور باید به نحوه هزینه بیت المال توجه کنند و خدمت رسانی آنان به مناطق مختلف با توجه به اهمیت موارد و با اولویت بندی صورت گیرد.

حجت الاسلام مهدی عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه افزود: مسوولان نباید از خدمت رسانی غافل شوند و در هر منطقه با توجه به شرایط خاص و ظرفیت ها خدمات مطلوبی را ارائه کنند.

وی اظهار کرد: رفتار مسوولان با منتقدان هم باید توام با مهربانی باشد و در هر جایگاه های سیاسی این رفتار حسنه را داشته باشند.

برچسب‌ها سبزوار تربت حیدریه ستاد اقامه نماز کشور گناباد دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار تربت حیدریه ستاد اقامه نماز کشور سبزوار تربت حیدریه ستاد اقامه نماز کشور گناباد دولت سیزدهم دولت سیزدهم حجت الاسلام جمعه گناباد تربت حیدریه امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی