Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:30:09 GMT

مرور آثار مریلا زارعی در شبکه نمایش

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۹۷۱

مرور آثار مریلا زارعی در شبکه نمایش

شبکه نمایش سیما این هفته به مرور آثار مریلا زارعی، بازیگر سینمای ایران خواهد پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش سیما،  فیلم های مریلا زارعی که این هفته از شبکه نمایش پخش خواهد شد، بدین ترتیب «خروس جنگی»، «گیتا»، «تکیه بر باد»، «ماهی سیاه کوچک»، «چ»، «بادیگارد» و «دختر» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم و تله فیلم های ایرانی «اولین باران پاییزی»، «پسر ارشد من»، «چرخ»، «وقت اضافه»، «خط مقدم»، «من + دشمن» و «مشت آخر»  از شنبه (۲۷ شهریور تا ۲ مهر) در باکس ساعت۱۳، پخش خواهد شد.

بخش ثابت فیلم های ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می شود. عبارتند از: «اژدهایان کملات»، «دادخواهی»، «شجاع ترین»، «گاهی خوشی گاهی غم»، «دزدان دریایی»، «ستاره های خوب» و «به تو اعتماد دارم» خواهد داشت.


فیلم های منتخب خانوادگی، که در تابستان بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش بودند، در آخرین هفته از این فصل به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: «خانم پاتر»، «مکاتبه»، «آنتوان فیشر»، «طرفدار»، «گلستان»، «ماجرای ردوود» و   «ماجراهای ناگوار».


فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش به ترتیب روز پخش از شنبه تا جمعه، شامل این فیلم هاست: «شکارچی آسمان»، «علامت سیاه»، «حالا می بینی»، «به قدر کافی»، «حالا تنهاییم»، «پنجاه درصد زندگی» و «بروکلین بی مادر».


منتخب فیلم های کلاسیک این هفته شبکه نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «ارتباط فرانسوی»، «دکتر استرنج لاو» «خواب گناهکارن»، «یک محکوم به مرگ گریخت»، «مشت اژدها»، «بازگشت پرخطر» و «بازگشت هفت دلاور» هستند که ساعت یک بامداد از این شبکه روی آنتن خواهند رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مریلا زارعی شبکه نمایش سیما شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هوا تا ۲ روز دیگر آرام است
  • شرایط جوی نسبتا پایدار و یکنواخت در خراسان جنوبی
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبز‌ها در آخر هفته تلویزیون
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبزها در آخر هفته تلویزیون
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما