Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه، با تشریح ویژگی‌های جغرافیایی، فرهنگی اجتماعی و تاریخی آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان‌غربی با داشتن هزار کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه یکی استان‌های ویژه و حساس کشور محسوب می‌شود

وی افزود: از سویی آذربایجان‌غربی رنگین کمان اقوام و ادیان و مذاهب مختلف است و ضروری است دولت در انتخاب استاندار این استان حساسیت و توجه ویژه‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به تشریح پیشینه این استان در دوران دفاع مقدس و نقشه‌های شوم دشمنان برای ایجاد تفرقه وناامنی در منطقه پرداخت و بر ضرورت انتخاب افراد شایسته، کارآمد، انقلابی و لایق برای این استان تاکید کرد.

وی عنوان کرد: علاوه بر آن این استان در طول سالیان متمادی و در طول هشت سال دفاع مقدس همواره مورد توجه معاند قرار گرفته است و مردمانش همچنان در معرض خطر هستند بنابراین ضرورت دارد که دولت سیزدهم افراد لایق و شایسته برای سکانداری تعیین کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ضمن قدردانی از کار جهادی دولت در تأمین و تزریق واکسن به مردم ایران، افزود: امید است با کار جهادی کادر درمان و مسئولان استانی و کشوری این بیماری منحوس از کشور ریشه‌کن شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه تزریق واکسن را امری مهم و ضروری خواند و گفت: مردم نباید به شایعات توجه کنند و کسانی که واکسن نزده‌اند برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هرچه سریع‌تر باید واکسن بزنند.

وی با اشاره به اینکه آمار تلفات کرونا دل هر انسانی را به درد می‌آورد افزود: وظیفه انسانی ما در این برهه حساس رعایت مداوم شیوه نامه‌های بهداشتی است.

کد خبر 5306843

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ارومیه سید مهدی قریشی خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا اردبیل کرمانشاه اربعین حسینی گرگان واکسیناسیون زلزله ایلام هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌وطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی؛   روز  یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳   مدیرکل پست استان  از ساعت .۹:۰۰ الی ۱۰:۰۰ مدیر درمان تامین اجتماعی استان از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۰:۰۰ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۱:۰۰ مدیرکل امور مالیاتی استان از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۱:۰۰ مدیرکل ورزش و جوانان استان از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۲:۰۰ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۲:۰۰   با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردم عزیز خواهند بود.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در آذربایجان غربی
  • حضور شش تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • از ظرفیت‌های معدنی آذربایجان‌غربی حمایت می‌شود