Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@09:58:17 GMT

پلیس زاردخانه سلاح‌های کرمانشاه را زد!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۹۸۸

پلیس زاردخانه سلاح‌های کرمانشاه را زد!

 سرهنگ «محمدرضا آمویی» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص جزییات این خبر، اظهار داشت: در ماموریت نخست، ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از خودروهای توقیفی، ۹ قبضه سلاح شامل ۷ قبضه کلت و ۲ قبضه اسلحه شکاری، ۳۲۴ عدد فشنگ، ۲ عدد وسایل دفاع شخصی فاقد مجوز و یک دستگاه گنج یاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در این راستا ۵ نفر دستگیر و ضمن معرفی به دستگاه قضائی، خودروهای آن‌ها نیز توقیق و روانه پارکینگ شد.

کشف ۱۰ قبضه اسلحه در قصرشیرین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به کشفیات اسلحه در قصرشیرین نیز اشاره کرد و گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی این شهرستان از ورود تعدادی سلاح غیرمجاز از نقاط مرزی به کشور رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی قاچاقچیان اسلحه شدند اما آن ها با دیدن ماموران و به جا گذاشتن سلاح های غیرمجاز اقدام به فرار کردند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۱۰ قبضه سلاح شکاری، ۲۱ تیغه خشاب و ۵۸ عدد فشنگ کشف شد.

کشف سلاح‌های شکاری در کرمانشاه توسط پلیس امنیت عمومی

این مقام انتظامی همچنین به ماموریت سوم نیز اشاره کرد و گفت: در این عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان از نگهداری تعدادی سلاح غیرمجاز در یک واحد سرایداری واقع در محور کرمانشاه - کامیاران مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی محل دقیق نگهداری سلاح های غیرمجاز را واقع در دهکده گلستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازری های لامز انجام که در نهایت منجر به کشف ۳ قبضه اسلحه شکاری و ۵ عدد فشنگ شد.

سرهنگ آمویی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس سلاح خودرو خبرگزاری فارس فارس کرمانشاه سرهنگ آمویی کشفیات پلیس اسلحه زرادخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی در طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده با مشاهده ماموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

سرهنگ عباس علی یاری افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم
  • دستگیری  باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۴ شهر مازندران