Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهرداد جمال‌ ارونقی معاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی طی جدولی اعلام کرد:‌ از 15 بهمن 1399 تا امروز 26 شهریور 1400 جمعاً 54 محموله واکسن از 9 کشور وارد ایران شده که این واکسن‌ها در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، واکسن چینی سینوفارم به تعداد 31 محموله و شامل 48 میلیون و 726 هزار و 396 دز وارد شده، همچنین واکسن وارداتی از ژاپن به نام آسترازنکا در سه محموله به میزان 2 میلیون و 911 هزار و 810 دز، واکسن وارداتی از ایتالیا به نام کووکس یک محموله به میزان یک میلوین و 452 هزار دز، همچنین یک محموله از چین به نام واکسن آسترازنکا، سبد کووکس به میزان یک میلیون و 449 هزار و 600 دز همچنین 12 محموله از روسیه به نام واکسن اسپوتنیک به تعداد یک میلیون و 345 هزار دز وارد شده و دو محموله از روسیه از واکسن آسترازنکا به میزان 963 هزار دز، همچنین یک محموله از کره‌جنوبی از نوع کووکس به میزان 700 هزار و 800 دز، همچنین دو محموله از اتریش از نوع آسترازنکا به میزان 650 هزار دز و یک محموله از هند به نام بهارات به میزان 125 هزار دز از طریق گمرکات وارد شده است که مجموع این محموله‌ها به 54 محموله و به میزان 58 میلیون و 323 هزار و 606 دز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین سهم واکسن وارداتی مربوط به شهریور ماه امسال بوده است که 54 درصد از واردات و اکسن در شهریور ماه وارد کشور شده است. در مرداد ماه 23 درصد، در تیر 11 درصد، خرداد 2 درصد، اردیبهشت 7 درصد، فروردین 2 درصد، اسفند 99 یک درصد و در بهمن 99 به میزان بسیار ناچیز وارد کشور شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: گمرک واردات واکسن دز مهرداد جمال ارونقی واردات واکسن معاون گمرک یک محموله هزار دز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ درصد ظرفیت سدهای کشور پُر آب شد/ کاهش ۱۷ درصدی ورود آب به سدها

میزان پرشدگی سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) تا ۵ فروردین ماه امسال به طور میانگین به ۵۲ درصد افزایش یافت، در حالی که نسبت به سال آبی گذشته ۴ درصد افت را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بارش‌های اخیر گرچه هنوز تأثیر مثبتی در حجم آب موجود در سدهای کشور نداشته است، اما در کل میزان پرشدگی سدهای کشور را که در پایان سال ۱۴۰۲ ۴۷ درصد بود را افزایش داد و تا روز تا پنجم فروردین سال جاری به ۵۲ درصد رساند.

بر اساس گزارش جدید شرکت مدیریت منابع آب ایران میزان آب ورودی به سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) با کاهش ۱۷ درصدی همراه شده است.

همچنین از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین ماه ۱۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون متر مکعب آب وارد سدها شده است، در حالی که سال گذشته این عدد ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب بوده است.

میزان خروجی آب از سدها از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین ماه در حالی به ۱۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون متر مکعب رسیده که این رقم در سال آبی گذشته ۱۲ میلیارد و ۵۰ میلیون متر مکعب بوده که ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حجم آب موجود در سدها نیز از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین به رقم ۲۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون متر مکعب رسید. این میزان در سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) ۲۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون متر مکعب بوده که ۴ درصد کاهش دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 739553

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهت اجرا در گمرک + جدول
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پر آب شد
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پُر آب شد/ کاهش ۱۷درصدی ورود آب به سد‌ها
  • ۵۲ درصد ظرفیت سدهای کشور پُر آب شد/ کاهش ۱۷ درصدی ورود آب به سدها
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد های کشور پُر آب شد
  • ۵۲ درصد ظرفیت سدهای کشور پُر آب شد
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پُر آب شد
  • کالا‌هایی که با خروج ۱۶ میلیارد دلار به نرخ ۲۸۵۰۰ وارد کشور شدند/ ۲۲۹ میلیون دلار برای واردات چای علی‌رغم حواشی دبش!
  • واردات ۳.۲ میلیارد دلار تلفن همراه در سال گذشته/ ۳۰ تن شمش طلا وارد کشور شد