Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@08:18:51 GMT

اعتراف مدیر بارسا؛ برای پرز کلاه از سر بر می‌دارم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۰۴۴

اعتراف مدیر بارسا؛ برای پرز کلاه از سر بر می‌دارم

مدیر اقتصادی بارسلونا عملکرد مالی رئال مادرید در دوران پاندمی کرونا را ستایش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته جلسه هیئت مدیره بارسلونا برگزار شد و این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مبلغ 481 میلیون یورو را در فصل 21-2020 از دست داده است. آنها همچنین اعلام کردند که بودجه مدنظر هئیت مدیره برای فصل 22-2021 مبلغ 765 میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بودجه باید در اجلاس نمایندگان که حدود یک ماه دیگر برگزار خواهد شد بررسی شود. 

 

 

 


 

ادوارد رومئو مدیر اقتصادی بارسلونا در نشستی خبری ضمن اعلام ضرر اقتصادی بزرگ باشگاه کاتالان، به ستایش از رئیس رئال مادرید پرداخت و گفت:« رئال مادرید عملکرد فوق العاده ای در پاندمی کرونا داشت و تعجب نمی کنم که بتوانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را همزمان جذب کنند. رئال باشگاهی بزرگ با تاثیرگذاری فوق العاده بالاست.

اگر در چند سال گذشته ما نیز عملکردی مشابه رئال از لحاظ اقتصادی و مدیریت مالی داشتیم، اکنون می توانستیم قدرت مانور بسیار بیشتری در انتقالات داشته باشیم. آقای فلورنتینو پرز مدیریتی عالی در پاندمی کرونا داشت که به شخصه برایش کلاه از سر بر می دارم. در زمینه مدیریت اقتصادی و تجاری، کسی نمی تواند پرز را زیر سوال ببرد و در این زمینه بی نظیر است. با او ارتباط خوبی هم دارم و هر زمان ملاقات کرده ایم، چیزی جز لطف و مهربانی از او ندیده ام. فقط می توانم از او ستایش کنم.»

 

شکست بارسا از بایرن:« در بدترین زمان به بدترین حریف ممکن برخورد کردیم. بارسا تیمی متحول شده با مصدومان بالا بود که برابر تیمی متحد و منسجم قرار گرفت و از قبل هم مشخص بود که بازنده خواهیم شد. البته که عصبانی شدیم ولی باید بازی با بایرن را فراموش کرده و از سه بازی پیش رو در لالیگا، 9 امتیاز بگیریم.»

 

 

 

 

وضعیت کومان:« اگر مدیریت از او حمایت کرده و ابقا شده، یعنی به وی ایمان داریم. می دانیم که به لحاظ تعداد بالای مصدومان، تیم در شرایط خوبی نیست و شکست از بایرن هم قابل پیش بینی بود ولی ما به کومان اطمینان داریم.»

 

بودجه برای اخراج کومان:« بخواهم با سیاست حرف بزنم، باید بگویم که بحث اخراج روی میز نیست ولی در واقع بودجه برای این کار داریم. البته می دانم که صحبتی از احراج کومان به میان نیامده است.»

 

رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل) رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید رونالد کومان سرمربی بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند

 صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا با کسب سه امتیاز یک بازی خارج از خانه خودش را برای دو مأموریت مهم پیش رو در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا آماده کرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید سی‌و‌یکمین بازی خود در فصل جاری لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش داد. در این بازی که از ساعت 20 امروز (شنبه) به وقت تهران در خانه تیم مایورکا برگزار شد، میهمان مادریدی موفق شد میزبان خود را با تک گل دقیقه 48 اورلین شوامنی شکست دهد.

بیست‌و‌چهارمین پیروزی این فصل کهکشانی‌ها این تیم را 78 امتیازی کرد تا فاصله‌اش را با بارسلونا رده دومی که در این هفته هنوز به میدان نرفته را به 11 امتیاز افزایش دهد. این پیروزی همچنین روحیه شاگردان کارلو آنچلوتی را برای دو بازی مهم پیش رو تقویت کرد. یکی از این بازی‌ها چهارشنبه شب در خانه منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست و دیگری ال‌کلاسیکو است که یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

در تنها بازی باقیمانده امشب لالیگا، از ساعت 22:30 به وقت تهران، بارسلونا میهمان کادیس خواهد بود.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها نیز پس از رئال مادرید 78 امتیازی، بارسلونا با 67 امتیاز، جیرونا با 65 امتیاز و اتلتیکومادرید با 61 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کمک منچسترسیتی به رئال مادرید توقف رئال مادريد در هفته نخست لاليگا

دیگر خبرها

  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • فرار رئال و بارسا از تله پائین جدولی‌ها
  • بارسا برنامه‌ای برای تغییر نظر ژاوی ندارد
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید/ پاسخ خفیف به زهرچشم سیتی + فیلم
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند