Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین  محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ساری  به اهمیت برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در مازندران اشاره کرد و افزود: کم توجهی به جانبازان ، آزادگان و خانواده شهیدان بی انصافی در حق آنان است .

وی با تاکید بر این که برخی ایستادگی ملت ایران را در جنگ و دفاع مقدس  نادیده گرفتند و پس از جنگ به کشورهای استکبار روی آوردند، بیان داشت: در واقع این افراد نتیجه  ایستادگی جنگ تحمیلی را نادیده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ساری با تاکید بر این که تجلیل و تقویت از روحیه رزمندگان وظیفه تک تک شهروندان است ، تصریح کرد:  هرگز نباید  روی وعده های پوچ دشمن و غربیان حساب باز کنیم همان طوری که در جنگ ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را شکستیم ، ریشه های انقلاب پر بار اسلام نیز محکم شد و از همه مهمتر حس برادری و وطن دوستی را بارور کردیم.

وی افزود : اگر جنگ تحمیلی نبود این سلاح های پیشرفته و امنیت کم نظیر امروز را نداشتیم و حس برادری و کمک های مومنانه را هم شاهد نبودیم. 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : نمونه بارز حس برادری و توجه به محرومان کمک های ۵۰۰ میلیارد تومانی مردم در دوران کرونایی در مازندران است . این کمک ها به غیر از کمک های نهاد های حمایتی است و این حس وظن دوستی و برادری از برکات هشت سال دفاع مقدس است.

امام جمعه ساری همچنین به یک روزه رییس مجلس شورای اسلامی به مازندران اشاره کرد و گفت : این که مجلس شورای اسلامی اینچنین دغدغه مردم را دارد نتیجه توجه نمایندگان به منویات مقام معظم رهبری و انقلابی بودن آنان است.

وی افزود : طبق گزارش رسمی رئیس مجلس ، خانه ملت دو طرح مهم با هدف رونق و جهش تولید را مورد توجه دارد که اگر با کار کارشناسی عملیاتی شود گام مهمی در پیشرفت اقتصادی و رونق تولید است .

محمدی لائینی یکی از طرح های مجلس را تسهیل صدور مجوز های کسب و کار  عنوان کرد و گفت : متاسفانه شروع کسب و کار در کشور که همان صدور مجوز است بسیار  سختگیرانه  و زمان بر است چرا که در فرایند اداری دچار چالش اساسی می شود.

وی این مشکل را در استان مازندران بسیار جدی دانست و افزود : اگر مجوزهای سرمایه گذای در تولید و کسب و کار به سهولت در فرایند اداری طی شود ، بسیاری از مشکلات حل و فصل می شود.

امام جمعه ساری طرح دوم مجلس را ساماندهی صنعت خودرو عنوان کرد و اظهار داشت : متاسفانه در این بخش نارضایتی زیادی در کشور وجود دارد که اکنون مجلس با جرات ورود پیدا کرده است که البته امیدواریم  حساب شده وارد شده باشد ، چرا که تا کنون با نیاز های ملت در این بخش بسیار ناجوانمردانه بازی شده و همچنان می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : توقع داشتیم که در سفر روز گذشته رئیس مجلس به استان مشکلات زیست محیطی میانکاله ، صنعت چیت سازی بهشهر ، نساجی مازندران در قائمشهر و چوب و کاغذ مازندران به صورت میدانی مورد توجه قرار می گرفت.

برچسب‌ها ساری ستاد اقامه نماز کشور نماینده ولی فقیه مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری ستاد اقامه نماز کشور نماینده ولی فقیه مازندران ساری ستاد اقامه نماز کشور نماینده ولی فقیه مازندران دفاع مقدس جمعه ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر کشور به مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید مازندران، دقایقی قبل وارد فرودگاه شهدای ساری شد.


اقای وحیدی قرار است در مراسم معارفه یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران در ساری شرکت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه
  • موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است
  • ۵۰ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است