Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@20:54:59 GMT

بازدید مخبر از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۱۰۴

معاون اول رئیس جمهور امروز (جمعه) از بخش‌های مختلف شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (جمعه، ۲۶ شهریور) با حضور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران از بخش‌های مختلف این مجتمع بزرگ لبنی بازدید کرد.

وی در این بازدید که با همراهی سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد، با توضیحات مدیرعامل این کارخانه پیرامون روند کاری بخش‌های مختلف این مجموعه، در جریان مشکلات صنایع لبنی و دغدغه های تولیدکنندگان این صنعت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهور در این بازدید با اشاره به اهمیت موضوع سلامت مردم برای دولت سیزدهم، بر ضرورت ثبات قیمت لبنیات در کشور تأکید کرد.

مخبر با اشاره به تأثیر محصولات لبنی بر سلامت مردم و ضرورت افزایش سرانه مصرف شیر و سایر محصولات لبنیاتی در کشور، گفت: باید با همکاری و هماهنگی دولت با بخش خصوصی و کشاورزان و دامداران بازار این صنعت در کشور را رونق و ثبات بخشید.

 

برچسب ها: دولت سیزدهم ، مخبر معاون اول رئیس جمهور ، شیر پاستوریزه ، سرانه مصرف شیر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دولت سیزدهم مخبر معاون اول رئیس جمهور شیر پاستوریزه سرانه مصرف شیر معاون اول رئیس جمهور شیر پاستوریزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخبر: پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • تاکید رئیس جمهور جدید سنگال بر قطع وابستگی با کشور فرانسه
  • رئیسی انتخاب رئیس جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • نشست فوری و اضطراری کاخ سفید درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل