Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@07:32:10 GMT

دشمنان جنگ نظامی را به عرصه اقتصادی کشانده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۲۲۳

دشمنان جنگ نظامی را به عرصه اقتصادی کشانده‌اند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ماموستا مامد کلشی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازشناخت حماسه عظیم فرزندان قهرمان این مرز و بوم است که یک تنه در مقابل دشمن بعثی ایستادند.
 
وی تصریح کرد: خون پاک هزاران شهید دفاع مقدس و جانبازی جانبازان باعث شد که امروزه هیچ احد الناسی در فکر تهاجم به ایران اسلامی نیافتد و دلاوری‌های رزمندگان اسلام باعث شد که دشمنان از فکر تهاجم به کشورمان خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه اهل سنت ارومیه تاکید کرد: رشادت‌های بدون چشم‌داشت و بی‌وقفه جوانان و از خودگذشتگی، ایثار، یکدلی و یکرنگی ملت و توکل بر خداوند متعال و از سوی دیگر اعتماد به توانمندی‌های خود، رمز پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است.
 
 وی افزود: بنابراین امروز لازم است تمامی این خصوصیت‌ها و این شاخصه‌ها به عنوان چهارچوبی، در جنگ تمام عیار اقتصادی نصب العین تک تک افراد قرار گیرد.
 
 ماموستا کلشی‌نژاد با تاکید بر اینکه ایران اسلامی هنوز هم با همان دشمنی‌ها و دشمنان رو به رو است گفت: دشمن و ایدئولوژی براندازی مشابه همان شهریور سال 59 بود و تنها عرصه جنگ تغییر کرده است.
 
وی اظهار داشت: هم اکنون که دشمنان جرأت تعرض نظامی ندارند و حتی هواپیماهای بی‌سرنشینشان نیز نمی‌توانند در آسمان ایران پرواز کند و متحدان ایران نیز روز به روز بر قدرتشان در منطقه افزوده می‌شود، عرصه جنگ را به حوزه اقتصادی کشانده تا بلکه از این مسیر بتوانند به اهداف شوم خود برسند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: انسان باایمانی که به خدا و روز قیامت ایمان دارد وقتی ذکر و نام خد را می‌شنود قلبش از ترس و خضوع و خشوع خداوند به لرزه درآمده و به خاطر الله و برای پیروزی حق بر باطل، همه راه‌ها را می‌پیماید تا در عرصه فداکاری و خدمت گام برداشته و همچنین در عرصه توسعه و فداکاری و تولید آنها را به بار بیاورد.
 
 امام جمعه اهل سنت ارومیه تصریح کرد: سعادت دنیا و آخرت در گرو پایبندی به ارزش‌هایی است که خداوند به عنوان معروف به انسان معرفی و منهیات را نهی کرده و باید خود را از آن دور کنیم.  
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود