Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@14:43:46 GMT

امام جمعه رشت: اکنون دشمن وارد عرصه جنگ نرم شده

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۲۹۹

امام جمعه رشت، از مسئولان خواست انتقادپذیر باشند و از نظر مردم در برخی از پروژه های عمومی استفاده کنند و گفت: دیدگاه لیبرالی برخی از مسئولان به اقتصاد کشور آسیب زده است و لذا از دولت سیزدهم انتظار داریم که مشکلات مردم را به فوریت حل کند.

به گزارش ایسنا؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، به فرارسیدن چهل ویکمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید از فرهنگ و معارف و آموزه های دفاع مقدس برای آینده کشور و نظام استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از تحریف ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس، افزود: دشمنان نظام اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته همواره به دنبال تحریف و دروغ پردازی بودند تا به اهداف شوم خود علیه انقلاب و ملت ایران برسند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، از جوانان و نوجوانان خواست نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاهی و شناخت پیدا کنند و متذکر شد: دشمن شناسی لازمه پیروزی در جنگ روایت هاست. ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس قدرت نظامی و دفاعی خود را نشان دادند و اکنون دشمن وارد عرصه جنگ نرم شده تا جای دروغ ها و حقیقت ها را عوض کند و اعتقادات و باورهای مردم را تغییر دهد.

امام جمعه رشت، بزرگداشت هفته دفاع مقدس را فرصتی برای ترسیم مجاهدت ها و تکرار دستاوردهای بزرگ آن دانست که زمینه را برای تحریف حقیقت از بین می برد و عنوان کرد: شکست جریان تحریف، مقدمه شکست تحریم است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران کشور ما را به قدرت منطقه تبدیل کرده است، ادامه داد: امروز شاهد افول قدرت پوشالی استکبار و در راس آن آمریکا هستیم و به زودی اخراج آمریکا از منطقه اتفاق می افتد.

آیت الله فلاحتی، یکی از وظایف نهادهای علمی و فرهنگی را آشنایی نسل جوان با سیره نورانی معمار کبیر انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های پیروزی دفاع مقدس روح بلند و ضمیر پاک و ایمان قلبی و هدایت های پیامبرگونه امام خمینی(ره) بود که پشتوانه ای برای رزمندگان شد.

وی در ادامه به اقدامات دولت سیزدهم طی هفته های گذشته اشاره و عنوان کرد: به دولت توصیه می کنیم مسئولانی را انتخاب کند که همواره در میدان و در کنار مردم باشند تا فاصله ایجاد شده بین مردم و دولت از بین برود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، همچنین از مسئولان خواست انتقادپذیر باشند و از نظر مردم در برخی از پروژه های عمومی استفاده کنند و گفت: دیدگاه لیبرالی برخی از مسئولان به اقتصاد کشور آسیب زده است و لذا از دولت سیزدهم انتظار داریم که مشکلات مردم را به فوریت حل کند.

امام جمعه رشت، با اشاره به سفر دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران و بیان سخنان دوگانه درباره فعالیت های هسته ای ایران، یادآور شد: مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران وارد میدان بازی دشمنان نشوند.

وی با بیان اینکه وزارت کشور مسئول تعیین استانداران است و هیچ انتخاب و سفارشی از سوی استان انجام نشده، تاکید کرد: استانداران باید با مشکلات محل خدمت خود آشنا باشند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امام جمعه رشت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی ویکی از مهمترین موضوعاتی است که موجب استحکام خانواده و جامعه می‌ شود و از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.

امام جمعه کیش افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.

وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا بی نیاز
امام جمعه جزیره کیش

دیگر خبرها

  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است