Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ماموستا عباس احمدی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: متاسفانه دشمنان ایران اسلامی صدام جنایتکار را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرار دادند تا به کشورمان حمله کند.
 
وی تصریح کرد: ابرقدرت‌های جهانی مانند آمریکای جنایتکار و انگلیس غاصب پشتیبان صدام بوده و چندین دولت نیز از وی حمایت کردند تا جنگ هشت ساله بر ایران اسلامی تحمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه بوکان در ادامه با اظهار تاسف از نگهداری سگ توسط برخی مردم در منازل اظهار داشت: سگ حیوان نجس و ناپاکی است و تن و بدن آدمی را نیز نجس کرده و نماز را باطل می‌کند.
 
ماموستا احمدی گفت: متاسفانه امروز در جامعه رسم غلطی در بین مردم افتاده و آن این است که در خانواده‌ها با پیروی از کشورهای خارجی مانند اروپا و آمریکا سگ نگهداری می‌کنند.
 
وی افزود: بنابراین آنهایی که پایبند به اسلام نیستند، سگ را به خیابان برده و در خودرو نیز نگهداری می‌کنند و حتی به سگ بوسه می‌زنند در حالی که نجس است و میکروب‌های خطرناکی در دهان سگ وجود دارد که اگر به انسان منتقل شود، قطعا خطر مرگ برای انسان دارد.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جهانی از فلسطین؛ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محسن طاهری امروز در تجمع مردم گرگان در حمایت از مردم غزه گفت: طوفان الاقصی نشان داد، داشتن ایمان راسخ، می‌تواند پیروزی‌های بزرگ را به یک ملت هدیه کند.

وی افزود: جنایات کنونی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، نشانه اقتدار این رژیم نیست بلکه این اقدامات نمایانگر خفت و ضعف این رژیم است.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سکوت خفت بار مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: سکوت مرگبار محافل مدعی دفاع از حقوق بشر در برابر این جنایت ها، دروغ بودن ادعا‌های آنها را اثبات کرد.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز، از آرمان آزادی قدس دفاع کرده است و امروز به برکت صبر و پایداری ملت ایران در این مسیر، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در همه مناطق جهان طنین انداخته است.

دیگر خبرها

  • مردم فلسطین با مقاومت خود نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • ایستادگی مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشید
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • ماندگاری آرمان فلسطین با نامگذاری روز جهانی قدس
  • ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان
  • اسماعیل هنیه: رژیم اسرائیل با انزوای بی سابقه رو به رو شده
  • حمایت جهانی از فلسطین/ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است
  • حمایت جهانی از فلسطین؛ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است
  • خوار و ذلیل شمردن ملت ها منطق ابرقدرت ها است