Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@09:47:04 GMT

کشف بیش از یک تن مرفین در کرمان 

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۴۲۶

کشف بیش از یک تن مرفین در کرمان 

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار عبدالرضا ناظری،اظهار داشت:در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین  مواد مخدر از طریق محور های مواصلاتی این استان  مطلع شدند.

وی افزود:ماموران با هماهنگی قضائی ضمن کنترل محوربم – کرمان تریلر حامل مواد را شناسایی و طی یک اقدام عملیاتی با توقیف و بازرسی تخصصی از آن یک تن و24 کیلوگرم مرفین را که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را  کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت:ماموران همچنان برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده در حال انجام ماموریت هستند.

سردارعبدالرضا ناظری،افزود:تقریبا این محموله یک تنی مرفین با 10 تن تریاک برابری می کند و با کشف این مقدار مواد همکارانم خدمت بزرگی به مردم عزیز استان و کشور انجام دادند.

وی در پایان گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از92 تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف که با احتساب این محموله به 93 تن افزایش یافته است و هرگز اجازه نخواهیم داد قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شوم خود امنیت این مرزو بوم را خدشه دار کنند. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کرمان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود