Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، صادق خلیلیان امروز در جریان بازدید از بخشهای مختلف شهرهای اروندکنار و چوئبده از جمله گمرک و بازارچه های مرزی، اظهار کرد: دولت جدید با مسائل و مشکلات زیادی که حاصل هشت سال اخیر است در اقصی نقاط کشور مواجه شده و به طور طبیعی به عنوان مسئولان دولتی موظفیم در مناطق مختلف از جمله مسئولیت مان در خوزستان به نقاط مختلف سفر کنیم و این مشکلات را احصاء و برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با افزود: بایستی موانع پیش روی توسعه ی مناطق آبادان، اروندکنار، چوئبده  و خرمشهر را برطرف کنیم، موانعی که سالهای سال پا برجا مانده و به طور عملی مانع رشد و توسعه و تامین رفاه مردم شده که نمونه هایی از آن را امروز در اروندکنار و دیشب در آبادان دیدیم که واقعا جای تاسف دارد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: به حول و قوه الهی یک به یک این مسائل و مشکلات را احصاء و دستور برطرف شدن آنها را می دهیم و اگر مسئولی را هم دیدیم که مانع حل مشکل هست آن را برکنار می کنیم.

خلیلیان؛ درباره ی کمک به تسهیل در امر ورود کالاهای خانگی مشابه آنچه در دیگر نقاط کشور اتفاق افتاده است، یادآور شد: استان خوزستان نیز بخشی از این سرزمین است و قوانینی که در دیگر مناطق جاری و ساری شده به طور قطع می توانیم مشابه سازی کنیم و برای مناطق مان آنها را اعمال کنیم تا مشکلات مردم برطرف شود.

48

استاندار خوزستان در اروندکنار استاندار خوزستان در اروندکنار استاندار خوزستان در اروندکنار کد خبر 1555588

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند

همایش آموزشی متمرکز حجاج خوزستان با حضور حجاج شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

محمد امین یاقوت مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: در این همایش شرکت کنندگان با اسرار و معارف حج و موضوعات مرتبط با این سفر زیارتی و معنوی توسط مربیان آشنا شدند.

امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی در قالب ۲۵ کاروان، از اواخر اردیبهشت ماه امسال از فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز راهی سرزمین وحی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند