Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@15:21:18 GMT

زالی: ۷میلیون دز واکسن نیازمندیم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۵۸۶

زالی: ۷میلیون دز واکسن نیازمندیم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا زالی در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونای استان تهران که امروز جمعه با حضور استاندار برگزار شد، گفت: برای اینکه بتوانیم تمام افراد بالای ۱۸ سال را پوشش واکسیناسیون قرار دهیم طبیعتا امکانات لازم برای آن برای ما فراهم نیست و این جلسه امروز برگزار شد تا برنامه ریزی های لازم برای این کار انجام شود و اگر این امکانات فراهم شود می توانیم ظرف ده روز واکسیناسیون در استان را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اولین تاکتیک ما افزایش مراکز تجمیعی است و موارد دیگر شامل افزایش شیفت های مراکز به دو و سه شیفت، استفاده از ظرفیت بیمارستان ها که امکانات لازم و فضای جداگانه دارند و همچنین مراکز بهداشتی که فعال نبودند هم وارد مدار شوند، این دست اقداماتی است که می تواند سرعت بیشتری به واکسیناسیون دهد.

زالی افزود: اگر بخواهیم کل واکسیناسیون تهران را انجام دهیم به ۲۰ میلیون دوز واکسن نیاز داریم و تا روز گذشته ۷ میلیون و ۱۲۵ هزار واکسن در تهران تزریق شده و یعنی ما به ۱۳ میلیون واکسن دیگر برای پوشش کامل دو دوز تهران نیازمندیم؛  اما برای واکسیناسیون در این ۱۰ روز،  ۱۳ میلیون نیاز نداریم بلکه با هفت میلیون دز این کار انجام خواهد شد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران این را هم گفت که از وزارت بهداشت درخواست کردیم که این هفت میلیون دز واکسن را در اختیار ما قرار دهد.

پربیننده ترین حمایت رییس جمهوری از طرح رتبه بندی معلمان جزییات بازگشایی حضوری مدارس از آبان آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۶/۲۵) دیدار ایرانیان مقیم تاجیکستان با رییس جمهور + عکس خشکسالی بیخ گوش تهران + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی

دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان زیر یکسال طی ماه جاری در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با ورود این ۲ واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون، از عفونت‌های مختلف تنفسی و گوارشی در نوزادان جلوگیری می‌شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی و همچنین واکسن پنوموکوک در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان
  • آماری هولناک از حیوان گزیدگی در کشور