Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام رسمی سایت یوفا، نامزد‌های برترین بازیکن هفته اول لیگ اروپا مشخص شدند و در این لیست نام ۴ بازیکن از تیم‌های مختلف به چشم می‌خورد.

بر اساس این لیست اوسیمن (ناپولی ایتالیا)، خوانمی (رئال بتیس اسپانیا)، ریس (وستهام انگلیس) و ماریو گوتزه (آیندهوون هلند) به عنوان نامزد‌های برترین بازیکن هفته اول رقابت‌های لیگ اروپا انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته اول رقابت‌های لیگ اروپا شب گذشته با برگزاری مسابقات خود در ۸ گروه پیگیری شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ اروپا برترین ها هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جو بایدن هفته آینده به فرانسه، بلژیک و آلمان می رود.

به گزارش مشرق، متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران افزود: هدف از این سفر تاکید بر تعهد آمریکا به ناتو است.

میلر گفت: بلینکن در پاریس با امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه دیدار خواهد کرد تا در مورد ادامه حمایت از اوکراین تلاش ها برای جلوگیری از گسترش بحرا در غزه و سایر موضوعات مهم گفتگو کند.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، بلینکن در بروکسل در نشست وزرای خارجه ناتو شرکت خواهد کرد و در حاشیه این اجلاس با دبیرکل ناتو دیدار خواهد کرد.

میلر افزود که بلینکن هچنین با وزیرخارجه اوکراین دیدار خواهد کرد و در بلژیک، در ششمین اجلاس اقتصادی آمریکا و اتحادیه اروپا شرکت خواهد کرد.

پیش از این، سرگئی ناریشکین مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که فرانسه در حال آماده کردن گروهی متشکل از ۲ هزار نیروی نظامی برای اعزام به اوکراین است.

ناریشکین گفت: رهبری فعلی فرانسه اهمیتی به مرگ مردم عادی یا نگرانی ژنرال‌های این کشور نمی‌دهد. بر اساس اطلاعاتی که به SVR رسیده است، گروهی برای اعزام به فرانسه آماده می‌شوند. این گروه در ابتدا شامل حدود ۲ هزار نیروی نظامی خواهد بود.

این مقام دولت روسیه افزود: نیروهای مسلح روسیه این گروه نظامی را هدف مشروع تلقی می‌کند. این بدان معنی است که این گروه به سرنوشت همان فرانسوی‌های دچار می‌شود که با شمشیر به دنیای روس آمدند.

امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه اخیرا پس از میزبانی نشستی که با حضور سران و مقام‌های بلندپایه ۲۰ کشور در پاریس برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر، اجماعی برای اعزام نیرو به میدان نبرد وجود ندارد. وی افزود، اما «هیچ چیزی را نمی‌شود، رد کرد. ما هر کاری که لازم باشد، انجام می‌دهیم تا روسیه پیروز نشود.»

رئیس جمهور روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت. ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) نیز عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان