Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و ششمین روز از شهریورماه ۱۴۰۰ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اعلام خبر غلامرضا صنعتگر پیرامون تولیدات قطعه‌های جدیدش اشاره کرد.

بیست و ششمین روز از شهریورماه ۱۴۰۰ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به اعلام خبر غلامرضا صنعتگر پیرامون تولیدات قطعه‌های جدیدش اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا صنعتگر: دو قطعه جدید در وصف «حضرت مهدی(عج)» خواند‌ه‌ام/باید خود را با کرونا وفق دهیم

خواننده قطعه «امام رضا» گفت: دو قطعه در وصف آقا «امام زمان(عج)» که یکی از این آثار برای تیتراژ برنامه جمعه‌های شبکه سوم سیما که آماده پخش است آماده شده و دیگری کاری اجتماعی است که تهیه‌کننده‌اش خودم هستم و سر فرصت مناسب آن را منتشر خواهم کرد.

غلامرضا صنعتگر در گپفت‌وگو با خبرگزاری میزان با اشاره به فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت: اخیر چند اثر جدید تولید کردم، دو قطعه در وصف آقا «امام زمان(عج)» که یکی از این آثار برای تیتراژ برنامه جمعه‌های شبکه سوم سیما که آماده پخش است آماده شده و دیگری کاری اجتماعی است که تهیه‌کننده‌اش خودم هستم و سر فرصت مناسب آن را منتشر خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از وزارت فرهنگ و ارشاد اینجا کلیک کنید

وی پیرامون دیگر فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی ابراز کرد: همچنین دو آلبوم نیز در دست دارم که برای ورود به بازار آماده است که تهیه‌کنندگی این دو آلبوم را حوزه هنری به عهده دارد.

صنعتگر با اشاره به وضعیت جسمانی خود بیان کرد: به لطف خداوند حکیم نسبت به قبل بهترم، ولی همچنان تحت نظرم و دارو مصرف میکنم و ماه گذشته هم جراحی کوچکی داشتم، شاکر خدا هستم، بیماری هم بخش بزرگی از زندگی من بوده و من پذیرفته ام و سازگار شده ام.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید 

انتظارات حضرت «ولی عصر (عج)» از منتظران خود چیست؟

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: حضرت مهدی (عج) قطعاً این توقع را دارند که دروغ، غیبت، زخم زبان، حسادت، بدبینی، دو به هم زنی، خبرچینی، حق کسی را پایمال کردن و شهادت دروغ از ما سرنزند، نگاهمان را کنترل کرده و مراقب لقمه خود و خانواده باشیم.

حجت الاسلام عطا‌الله میرزاده در گفت‌وگو با میزان درباره اعمال روز جمعه گفت: ابتدایی‌ترین کار‌هایی که برای روز جمعه توصیه شده، خواندن زیارت نامه و دعای این روز است که در آن‌ها از خدا می‌خواهیم که ما را در اعمالی که در روز جمعه تکلیف شده است، موفق کند.

وی در همین راستا ابراز کرد: خواندن نماز جمعه در اسلام توصیه شده است. دعایی که افراد صبح جمعه می‌توانند بخوانند دعای ندبه است. همچنین بعدازظهر جمعه دعای سمات و زیارت آل یاسین خوانده شود. خواندن دعای روز جمعه که در مفاتیح آمده است ثواب فراوان دارد و خوش به حال آنان که توفیق خواندن این دعا نصیبشان می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه راویات از جمعه‌های انتظار اینجا کلیک کنید

این کارشناس علوم قرآنی با اشاره به اهمیت جمعه‌های انتظار اظهار کرد: بسیاری از افرادی که خود را منتظر ظهور حضرت، ولی عصر (عج) می‌دانند سوال می‌کنند می‌خواهیم خودمان را محک بزنیم که آیا ما جزو منتظران حضرت هستیم یا نه؟ اگر «امام زمان (عج)» ظهور کند چگونه تشخیص دهیم که جزو گروه مخالف، موافق یا بی تفاوت هستیم؟ پاسخ این است که شما فرض کنید اکنون حضرت، ولی عصر (عج) ظهور کردند، فکر می‌کنید از ما چه می‌خواهند؟ ایشان قطعا خواسته‌هایی از ما خواهند داشت که باید انجام دهیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید 

آتش زمزم: مرحوم علی انصاریان در «گل سرخ» دل همه شاد می‌کند/فیلم من یک کمدی سالم برای همه سن‌ها است

یک کارگردان سینما گفت: علی انصاریان در این فیلم کمدی کولاک کرده و من هر بار که صحنه‌های بازی وی را تماشا می‌‌کنم هم از بازی بسیار عالی او خوشنود می‌شوم و هم اشک می‌ریزم که چرا وی دیگر در بین ما نیست.

مرتضی آتش زمزم درگفت‌وگو با میزان پیرامون دریافت نمایش فیلم سینمایی «گل سرخ» گفت: فیلم سینمایی «گل سرخ» به لطف خدا پروانه نمایش خود را دریافت کرد و در حال حاضر در حال مذاکره برای اکران هر چه سریع‌تر این فیلم هستیم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

وی در همین راستا ادامه داد: تلاش می‌کنیم هر چه زودتر و برای شاد کردن دل مردم و خانواده‌ها این فیلم طنز را اکران کنیم تا بتواینم شادی برای آنها بیاوریم، این فیلم یک طنز بسیار سالم است و حتی از کوچک‌ترین الفاظ بد در آن استفاده نشده و خانواده‌ها با فرزندانشان به راحتی می‌توانند این فیلم را تماشا کنند.

آتش زمزم پیرامون حضور مرحوم علی انصاریان در فیلم سینمایی «گل سرخ» بیان کرد: علی انصاریان در این فیلم کمدی کولاک کرده و من هر بار که صحنه‌های بازی وی را تماشا می‌‌کنم هم از بازی بسیار عالی او خوشنود می‌شوم و هم اشک می‌ریزم که چرا وی دیگر در بین ما نیست. به هر صورت مطمئنم مردم با دیدن بازی علی انصاریان بسیار شاد و خوشنود می‌شوند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید 

 انتهای پیام /

برچسب ها: ادبیات دین واندیشه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اینجا اینجا ادبیات علی انصاریان اینجا کلیک کنید غلامرضا صنعتگر برای مشاهده روز جمعه دو قطعه گل سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت

اردوی تیم ملی کشتی آزاد از دو روز دیگر شروع می شود.

طرفداری | هشتمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

پس از کناره‌گیری احسان لشگری از مربیگری تیم ملی کشتی آزاد، احسان امینی مربی سابق تیم ملی که پس از مدت کمی همکاری با محسن کاوه از مربیگری تیم ملی کنار کشیده بود، بار دیگر به جمع کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

همچنین کامران قاسمپور که قرار است به وزن ۸۶ کیلوگرم برود، اینبار نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم به تیم ملی دعوت شده است و حسن یزدانی نیز پس از مدت‌ها دوری از تمرینات به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) مهدی ویسی (مازندران) میلاد والی زاده (مازندران)
۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی (مازندران) رضا مومنی (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) عباس ابراهیم زاده (مازندران) آرمین حبیب زاده (مازندران)
۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) ابراهیم الهی (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین محمدآقایی (البرز) امیرحسین حسینی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) هادی وفایی پور (همدان)
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) مبین عظیمی (کردستان)
۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم پور (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) رضا چراغی (مازندران) مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)
سرمربی: محسن کاوه
مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی جو

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد