Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:20:00 GMT

زادمهر: شخصیت تیمی پرسپولیس برای آسیایی ها ترسناک است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۶۳۰

زادمهر: شخصیت تیمی پرسپولیس برای آسیایی ها ترسناک است

محمد زادمهر روز جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به هم گروهی تیم فوتبال پرسپولیس با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الهلال یک تیم شناخته شده در آسیا است که قدرت این تیم بر خیلی ها ثابت شده است است. آنها تیم خوبی هستند و خوب شد که پرسپولیس در این مرحله باید به مصاف آنها برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: الهلال خود را برای لیگ قهرمانان تا حد زیادی مسلح و نسبت به مرحله گروهی فرق کرده است. نباید فریب عملکرد این تیم در مرحله گروهی را خورد. آنها هر سال برای قهرمانی برنامه ریزی می‌کنند اما فکر نمی‌کنم زورشان به پرسپولیس برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: خوبی پرسپولیس این است که تمام تیم‌های آسیایی از ما ترس دارند. ما پنج سال است که در لیگ قهرمان هستیم و از جهتی دو بار فینالیست آسیا شدیم. این به پرسپولیس شخصیتی داده که همه از آن ترس دارند.

وی گفت: هنوز یک ماه تا آن دیدار زمان باقی مانده و این می‌تواند فرصت خوبی باشد که پرسپولیس به خوبی برای این دیدار آماده شوند و نفرات جدید هم با هماهنگی بیشتری به میدان بروند.

زادمهر با اشاره به جدال تیم با استقلال تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی اضافه کرد:  آنها تیم خوبی بودند که واقعا شگفتی ساز آسیا شدند اما پرسپولیس هوشمندانه و با تدبیر این تیم را شکست داد. به هر حال پرسپولیس تغییرات زیادی در پست‌های کلیدی داشت و زمان لازم بود تا بازیکنان برای این دیدار اماده شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید روز ۲۴ مهرماه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف الهلال عربستان برود.

برنده این مسابقه در دیدار نیمه‌نهایی رو در روی پیروز بازی تیم‌های النصر عربستان و الوحده امارات قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها الهلال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الهلال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الهلال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

کد خبر 846604 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت