Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ایرانی به عنوان مربی تیم ملی تنیس روی میز پسران زیر ۱۱ سال آمریکا انتخاب شد.

به گزارش قدس آنلاین، آمریکا برای حضور در مسابقات تنیس روی میز زیر ۱۳ سال و زیر ۱۱ سال قهرمانی پان آمریکن مربیان تیم های ملی  خود را معرفی کرد و یک ایرانی نیز موفق شد صاحب سمت شود.

کیومرث هدایتیان، ملی پوش سابق جوانان ایران به عنوان مربی تیم زیر ۱۱ سال پسران آمریکا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت تنیس روی میز آمریکا در مورد این انتخاب نوشت: کیومرث هدایتیان بیش از ۲۰ سال سابقه مربیگری دارد. او به عنوان یک بازیکن در بازی‌های آسیایی جوانان به نمایندگی از تیم ملی ایران شرکت کرد. او همچنین به طور حرفه ای در لیگ آلمان بازی کرده و بیش از ۲۰ سال در مسابقات سراسر اروپا شرکت کرده است. او بسیای از بازیکنان را از رده خردسالان تا پیشکسوتان را آموزش داده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تنیس روی میز ایران آمریکا تنیس روی میز زیر ۱۱ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو فاش شد

ولی نصر مشاور سابق اوباما گفت: تماس تلفنی بایدن با «بی بی» [نتانیاهو]را می‌توان اینگونه تفسیر کرد که [آمریکا می‌گوید]در شرایطی که در مقابل ایران از خود دفاع می‌کنید، کاملاً در کنار شما هستیم، اما اگر در موضع حمله باشید از شما حمایت نمی‌کنیم. . حمایت از اسرائیل در غزه هرگز خطر وارد کردن آمریکا به جنگ را نداشت، حمایت از نتانیاهو در تهاجم علیه ایران این ریسک را دارد و این یک پیشنهاد کاملاً متفاوت برای آمریکا است.

منبع: انتخاب

tags # بنیامین نتانیاهو ، جو بایدن سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟
  • راهنمای جامع خرید بهترین پکیج، بهترین پکیج کدام است؟
  • جزئیات تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو فاش شد
  • حذف زودهنگام زنان ایرانی از مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز