Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، محمد حسین امامی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اظهار کرد: از ابتدای مهرماه مدارس صدرصد بازگشایی می شود که باید در این زمینه تدابیر لازم برای واکسینه شدن تمامی معلمان اتخاذ و مسئولین مربوطه آمادگی پوشش واکسیناسیون دانش آموزان را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: با توجه به تأثیر بسزایی که واکسیناسیون در کاهش آمار فوت ناشی از کرونا داشته و از سوی دیگر تأکید استاندار بر افزایش آمار واکسیناسیون تا ۷۰ درصد در ظرف ۱۰ روز آینده، همچنین در راه بودن موج ششم، توصیه می شود بسترهای لازم برای تزریق واکسن حتی به صورت ۲۴ ساعته فراهم شود.

امامی همچنین بر راه اندازی تیم های سیار واکسیناسیون تأکید کرد و افزود: در حال حاضر از نظر موجودی واکسن، تنوع آن و زمان بندی تزریقات در شهرستان هیچ مشکلی وجود ندارد.

در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان ابرکوه با بیان اینکه به نظر می رسد شیب ابتلای کرونا به یک ثبات رسیده و دیگر افزایشی نیست، اذعان کرد: هر چند پیش از این در تأمین واکسن فراز و نشیب هایی وجود داشت؛ اما در حال حاضر از نظر زیرساختی و موجودی واکسن با مشکلی مواجه نبوده تا جایی که اگر مراجعین افزایش یابند، تیم های مربوط به تزریقات را افزایش می دهیم.

عبدالحسین اکرمی در رابطه با گزارش واکسیناسیون در شهرستان ابراز کرد: ۸۰ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال، ۷۷ درصد جمعیت بالای ۵۰ سال، ۷۰ درصد جمعیت بالای ۴۰ سال و ۵۹ درصد جمعیت بالای ۳۰ سال و در مجموع ۵۱ درصد جمعیت کل شهرستان تا کنون واکسن کرونا دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه واکسیناسیون دانش آموزان بازگشایی مدارس استان یزد فرماندار درصد جمعیت بالای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های امروز، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد. - اخبار استانها -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار دقایقی قبل برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها ‌روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیرهای روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیرها برای ساعاتی مسدود شدند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز