Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:49:53 GMT

بنزما بازی رئال برابر والنسیا را از دست داد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۸۱۱

بنزما بازی رئال برابر والنسیا را از دست داد؟

کریم بنزما در تمرین امروز رئال مادرید غایب بود تا حضورش برابر والنسیا در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی بر اینتر در سن سیرو دیروز تمرین سبکی داشت و بازیکنان ترکیب اصلی، ریکاوری کردند. از امروز تمرینات جدی برای بازی یکشنبه شب برابر والنسیا شروع شد و غایب بزرگ کسی نبود جز کریم بنزما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره فرانسوی در سالن بدنسازی ماند و انفرادی تمرین کرد تا هنوز مشخص نباشد که به بازی یکشنبه خواهد رسید یا خیر. رئال به حضور کریم برابر تیم آماده این روزهای والنسیا نیاز مبرم دارد و فردا هم اگر در تمرین غایب باشد، بدون شک بازی را از دست خواهد داد.

 

 

 

 

تونی کروس و گرت بیل نیز انفرادی تمرین کردند در حالی که فرلاند مندی، مارسلو و دنی سبایوس زیر نظر پزشکان باشگاه قرار داشتند و تا یک ماه دیگر نیز به میدان باز نمی گردند.

رئال و والنسیا هر دو 10 امتیازی هستند و کهشانی ها با تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارند.

رئال مادرید کریم بنزما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی + ویدئو و سند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شب چهارشنبه و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید در ضربات پنالتی منچسترسیتی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

ویدیو های منتشر شده از سوی کانال های تلویزیونی، نشان می‌دهد که آنتونیو رودیگر جهت پنالتی متئو کواچیچ را درست تشخیص داده و آن را به آندری لونین نشان داده‌است؛ سنگربان اوکراینی نیز در همان جهت شیرجه زد و موفق شد این ضربه را مهار کند. رودیگر علاوه بر اثرگذاری روی این صحنه، خودش پشت پنالتی پنجم و پایانی رئال مادرید ایستاد و با گل کردن آن، تیمش را راهی نیمه‌نهایی کرد.

 

tags # رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی + ویدئو و سند
  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ