Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:10:40 GMT

تهران و بسیاری از شهرها از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۸۷۲

تهران و بسیاری از شهرها از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رنگ‌بندی ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.

بر اساس اطلاعیه اپلیکیشن ماسک، بناب، تبریز، مراغه، مرند، ملکان و میانه در آذربایجان شرقی، ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، چالدران، چایپاره، خوی، سردشت، سلماس، شاهین دژ، شوط، ماکو، مهاباد، میاندوآب و نقده در آذربایجان غربی، قدس در تهران، بردسکن، خلیل آباد و درگز در خراسان رضوی، بندرماهشهر، شوش، شوشتر و هندیجان در خوزستان، زنجان در زنجان، جهرم و ممسنی فارس، بانه، بیجار، دهگلان، دیواندره، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و مریوان در کردستان، اسلام آباد غرب، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، سنقر، کرمانشاه، گیلانغرب و هرسین در کرمانشاه، ساوه در مرکزی، بهار، رزن، کبودرآهنگ، نهاوند و همدان در همدان، شهرستان‌هایی هستند که هنوز در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، بر اساس آخرین آمار رنگ‌بندی کرونایی، ۵۷ شهرستان قرمز، ۲۳۸ شهرستان نارنجی، ۱۳۶ شهرستان زرد و ۱۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبر 5306928

منبع: مهر

کلیدواژه: رنگ بندی کرونایی اپلیکیشن ماسک وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا واکسیناسیون ویروس کرونا کووید 19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی ایران واکسن بهرام عین اللهی علیرضا زالی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شیوع کرونا آلزایمر اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۲ حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور ۳۰۸ نفر است.

وی افزود: جمع کمک‌های نقدی خیرین و حامیان خارج از کشور در سال گذشته ۷ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: این کمک‌ها در زمینه حمایت از خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه، کمک به معیشت، بهداشت و درمان، امور آموزشی و تحصیلی، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان در جهت رفع نیازمندی‌های مددجویان هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد
  • هوای ۵ شهر خوزستان «ناسالم» اعلام شد
  • مخالفت ایلان ماسک با ممنوعیت تیک تاک در آمریکا
  • (ویدئو) لحظه سرقت از پارکینگ و انباری یک مجتمع مسکونی در زنجان در کمال خونسردی و بدون ماسک!
  • اعلام جایگاه دانشگاه تهران بر اساس ویرایش ۲۰۲۴ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور