Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جذاب‌ترین اخبار استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در روز جمعه ۲۶ شهریورماه سال ۱۴۰۰ را اینجا مشاهده کنید.

در بسته امروز خبر‌های متنوعی از سراسر کشور را مشاهده می‌کنید.

«فروچاله خطری بزرگ در کمین بخش ارژن» عنوان گزارشی است که در آن به بی توجهی به سفره‌های آب زیر زمینی و برداشت بیش از حد از آن که نتیجه‌ای جز ایجاد فروچاله در بخش ارژن ندارد می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

️«انفجار در بازارچه نظرآباد» خبری از حادثه انفجار گاز در بازارچه نظرآباد استان البرز است که اطلاعات بیشتر را در لینک آن مشاهده خواهید کرد.

«به مرز مهران مراجعه نکنید/ تردد از مرز مهران برای ورود به کشور عراق ممنوع است » هم عنوان خبری با مضمون هشدار به مردم برای خودداری از مراجعه به مرز مهران است.

 

کشور دارای ۱۵۳ میلیارد بشکه نفت قابل استحصال است

سایت‌های شرط بندی عامل خودکشی معلم گراشی

صدای چیدن ترش و شیرین‌های کُرُه به گوش می‌رسد/ میوه‌ای که از پوستش هم نمی‌شود گذشت

به مرز مهران مراجعه نکنید/ تردد از مرز مهران برای ورود به کشور عراق ممنوع است

پزشکانی که مشق عشق می‌نویسند/ نشستن لبخند رضایت بر لبان مردم مناطق کم برخوردار

درخواست کمک از پلیس ١١٠ با سفارش پیتزا

️انفجار در بازارچه نظرآباد

آخرین وضعیت مسکن مهر در البرز

اعزام نیرو با بالگرد برای مهار کامل آتش در کوه نیر

فروچاله خطری بزرگ در کمین بخش ارژن

افتتاح فاز سوم کارخانه دوده فام دزفول؛ بومی سازی ۷۵ درصدی قطعات و جابجایی رکورد‌ها

زنجیره سازی در تولید پوشاک/ بانوانی که در خانه ارزش آفرین می شوند

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذابترین اخبار پربازدیدترین اخبار مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی مراجعه متصدی یک واحد صنفی به پلیس فتا و اعلام اینکه مرد جوانی با حضور در مغازه ام اقدام به خرید و ارائه یک رسید بانکی کرده که پس از گذشت چند ساعت متوجه عدم واریز وجه به حساب خود و جعلی بودن رسید شدم که بلافاصله مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: مأموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی متوجه این موضوع شدند که متهم با مراجعه به واحدهای صنفی اقدام به خرید اقلام مورد نیاز و سپس با ارائه یک رسید بانکی جعلی که نشانگر مبلغ واریزی از طریق اینترنت به حساب فروشنده بوده، کالا را تحویل و محل را ترک کرده است.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

مختاری با بیان اینکه در این راستا تاکنون ۹ شاکی به این پلیس مراجعه کرده‌اند گفت: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشته با توجه به دانش کافی، نسبت به نصب بدافزاری با عنوان اپلیکیشن رسید ساز جعلی بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام و با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری‌های متعدد از واحدهای صنفی حتی در شهرستان‌های مجاور کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از شهروندان خواست برای جلوگیری از اینگونه کلاهبرداری‌ها باید سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال کنند تا با دریافت پیامک از طریق بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

وی به هموطنان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با همکاران ما در میان بگذارند.

کد خبر 6088135

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند