Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که ائتلاف متجاوز سعودی همچنان به نقض آتش‌ بس استان «الحدیده» به صورت گسترده ادامه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، عربستان سعودی و ائتلاف تحت سرکردگی آن در یمن همچنان به نقض گسترده آتش بس در استان الحدیده ادامه می‌دهند و تاکنون کوچک‌ترین پایبندی به این آتش بس نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ۲۴ ساعت گذشته سعودی‌ها ۱۴۸ مرتبه آتش‌ بس الحدیده را نقض کرده‌اند.

افزون بر استان الحدیده در دیگر استان‌ها نیز سعودی‌ ها به حملات خود ادامه می‌دهند و در آخرین مورد نیز چندین مرتبه استان‌های «صعده» و «مأرب» را هدف سنگین‌ترین حملات هوایی قرار دادند.

گفتنی است، از زمان برقراری آتش‌ بس الحدیده در چارچوب توافق «استکهلم»، عربستان سعودی هیچ پایبندی به این آتش‌بس نداشته است.

علیرغم اعتراضات گسترده یمنی‌ها به عدم پایبندی ریاض به آتش‌ بس الحدیده اما سازمان ملل تاکنون هیچ اقدامی را برای متوقف ساختن تجاوزگری‌های سعودی انجام نداده است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آتش بس الحدیده ائتلاف سعودی آتش بس الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر رژیم اسراییل به ماجراجویی ادامه دهد، پاسخ گسترده خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با «آنالنا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان در تشریح عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران عملیات حداقلی و دقیقی را علیه مراکز نظامی رژیم اسراییل که از آنجا به سفارت کشورمان در دمشق حمله شده بود، انجام داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تقبیح مواضع حمایتی آلمان از رژیم صهیونیستی، افزود: اگر رژیم اسراییل بخواهد به ماجراجویی‌های خود ادامه دهد، پاسخ متقابل، فوری و گسترده خواهد بود.

امیرعبداللهیان گفت: هدف جمهوری اسلامی ایران هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامدهای ناشی از عبور از خطوط قرمز است.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امیدواریم تلاش آلمان به جای محکومیت اقدام مشروع ایران، متمرکز بر توقف جنگ در غزه و برقراری صلح و امنیت پایدار از مدیترانه تا دریای سرخ باشد.

وزیر امور خارجه آلمان نیز در این تماس ضمن تاکید بر ضرورت انجام هر چه بیشتر گفت‌وگوها در این دوران پُرمخاطره گفت: تحولات اخیر باعث افزایش تلاطم شدید در منطقه شده و نشان می‌دهد تنش‌ها رو به افزایش است. لذا معتقدیم تلاش‌های مشترک ما باید متمرکز بر جلوگیری از گسترش دامنه تنش باشد.

خانم بائربوک افزود: ما هر روز تلاش می‌کنیم که این جنگ پایان یابد و راه دستیابی به صلح پایدار نیز هموار شود.

کد خبر 6078900 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم
  • قهرمانی‌های منچسترسیتی
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • اگر رژیم اسراییل به ماجراجویی ادامه دهد، پاسخ گسترده خواهد بود
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۲/
  • پروژه پر سروصدای «نئوم» عربستان سعودی آب رفت!
  • دست مریزاد مردم استان سمنان به سپاه برای تنبیه متجاوز
  • شوک رونالدو به فوتبال عربستان
  • بازی مهدی طارمی در اینتر عربستان!
  • نعیم قاسم: برای جنگ گسترده آماده‌ایم