Web Analytics Made Easy - Statcounter

گواردیولا می گوید از صحبت های او پس از بازی با لایپزیش مبنی بر تعداد کم هواداران در استادیوم اتحاد، سو برداشت شده است

پس از پیروزی 6-3 منچسترسیتی مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا، پپ گواردیولا پس از بازی گفت تعداد کم هواداران در استادیوم اتحاد او را ناامید کرده و امیدوار است در بازی برابر ساوتهمپتون، هواداران بیشتری به استادیوم بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحبت های گواردیولا، هواداران منچسترسیتی را ناراحت کرده است. به گزارش وب سایت منچسترسیتی، گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل ساوتهمپتون به دفاع از خود پرداخت:

از اظهاراتی که پس از بازی با لایپزیش داشتم، اصلا پشیمان نیستم. تفسیر یعنی تفسیر و من مسئول تفسیر بقیه نیستم. قرار نیست بابت حرف هایی که زدم، عذرخواهی کنم چون اصلا حرف اشتباهی نزدم. من فقط درباره اتفاقی که افتاد، تعجب کردم. این اولین باری نیست که چنین اتفاقی در دوران حرفه ای من می افتد. سه روز بعد از بازی سخت مقابل لایپزیش، مقابل ساوتهمپتون قرار می گیریم. این بازی سخت است و ما به حمایت هواداران خود نیاز داریم. مهم نیست چند نفر می آیند اما هواداران را دعوت می کنم به استادیوم بیایند و بازی تیم را ببینند چون به حمایت هواداران نیاز داریم. پس از پنج فصل، هواداران منچسترسیتی از حرف های من سو برداشت کردند و این عجیب است. کوین پارکر، مسئول کانون هواداران منچسترسیتی باید نظرات را بازبینی کند اما از او عذرخواهی نخواهم کرد. ساوتهمپتون حریفی سرسخت است و از هواداران خواستم کمک مان کنند اما از حرف های من سوبرداشت شد. وقتی اشتباهی کنم، عذرخواهی می کنم اما اگر اشتباه نکنم، دلیلی برای عذرخواهی وجود ندارد. هواداران سیتی را دوست دارم.

پپ درباره رویارویی با ساوتهمپتون گفت: 

 سعی می کنیم بهتر بازی کنیم. می دانیم بازیکنی نداریم که بتواند در فصل 25 گل بزند و باید گل ها را میان تمام بازیکنان تیم، پخش کنیم. مثلا چهارشنبه دیدیم ناتان آکه از خط دفاعی گل زد. ساوتهمپتون تیمی سرسخت است که مقابل منچستریونایتد خوب بازی کرد و یکی از سرسخت ترین حریفان ما در فصل گذشته بود. می دانم تیم هازن هوتل، شبیه به لایپزیش است. آن ها بسیار سریع و سازمان یافته هستند.

سرمربی سیتی درباره در دسترس نبودن لاپورت و استونز افزود: 

 استونز و لاپورت در بازی فردا غایب خواهند بود. استونز برای ما بازی نکرد و در عوض 90 دقیقه بازی برای انگلیس انجام داد که با مصدومیت برگشت. لاپورت با گرفتگی عضلانی خفیفی از تیم ملی اسپانیا برگشت اما می خواست جلوی لسترسیتی بازی کند. پس از بازی، گرفتگی او بیشتر شد و چون که نمی خواهیم روی لاپورت ریسک کنیم، فردا به او بازی نمی دهیم. نمی دانم این دو به بازی با ویکامب یا چلسی می رسند یا نه اما امیدوارم آن ها پس از این بازی ها، کاملا آماده باشند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید راز بی اعتنایی بازیکنان جبل الطارق به ارلینگ هالند / استایچ خطاب به هالند: کلاس خریدنی نیست در حمایت از سگ های بدون سرپرست؛ بازیکنان دینامو بخارست با 11 سگ وارد زمین شدند / عکس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس به الهلال رسید برای دومین بار در پروژه، نام هیچ بازیکنی 5 بار تکرار نشد! / نتایج تیم منتخب قرن (24)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پس از بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!

سرمربی سیتیزن‌ها نتوانست اتفاقات شیرین فصل گذشته مقابل رئال مادرید را تکرار کند.

طرفداری | پپ گواردیولا پیروزی مقابل منچسترسیتی را به رئال مادرید تبریک گفت.

تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از دور برگشت مرحله‌ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4-3 رئال مادرید در ضربات پنالتی‌ها خاتمه یافت. پس از تساوی 4-4 دو تیم در مجموع دو جدال رفت و برگشت، در نهایت کهکشانی‌ها با درخشش آندری لونین در ضیافت پنالتی‌ها راهی نیمه‌نهایی شدند.

منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید؛ حماسه جاودان با قلم کارلتو امضا شد

منچسترسیتی با وجود حملات پردامنه به سمت دروازه رئال مادرید و تسلط حداکثری شاگردان پپ گواردیولا بر توپ و میدان، از صعود به نیمه‌نهایی باز ماند؛ اتفاق تلخی که گواردیولا در مصاحبه بعد از بازی از واژه دردناک برای توصیف آن استفاده کرد. به نقل از مارکا، سرمربی اسپانیایی در این‌باره گفت:

تبریک به رئال مادرید

اول از همه تبریک به رئال مادرید. با انسجام دفاعی فوق‌العاده‌شان کار را برای ما سخت کردند. از عملکرد و کاری که در زمین انجام دادیم، هرگز پشیمان نیستیم. ما همه تلاشمان را کردیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. فوتبال یعنی گل زدن، فوتبال یک تجارت نتیجه‌گرا است. برای همین آن‌ها اکنون در نیمه‌نهایی هستند و ما نه.

هالند و دی بروین نمی‌توانستند به بازی ادامه دهند 

 ارلینگ [هالند] و کوین [دی بروین] از من درخواست تعویض کردند چون نمی‌توانستند به بازی ادامه دهند. برای بردن رئال مادرید باید در بالاترین سطح باشید. امروز ما در سطح بسیار بالایی بازی کردیم، اما باز هم کافی نبود.

چیزی به اسم شانس وجود ندارد 

یوهان کرویف می‌گفت شانس وجود ندارد. من با او موافقم. باختن به این شکل واقعاً دردناک است. امشب حالمان خوب نیست. ما همه کار کردیم. چه چیزی می‌توانم به این بازیکنان بگویم؟ نشان دادیم که می‌توانیم مقابل تیمی بزرگ مثل رئال مادرید بازی کنیم. چه کار دیگری از دستمان ساخته بود و می‌توانستیم انجام دهیم؟ نمی‌دانم چه چیز دیگری بگویم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • گواردیولا: تعریف‌هایم از رئال را کسی باور نمی‌کند
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد