Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر تهران به عنوان نمایندگان مردم وظیفه دارد که از حقوق شهروندان و محیط زندگی آن‌ها محافظت کند و محیطی امن و خوب را برای مردم عزیز فراهم سازد.

وی در ادامه گفت: حفظ محیط زیست، فضای سبز و عدم ساخت و سازهای نا به جا و خلاف ضوابط برای حفظ حراست مردم باید انجام شود که قوانین و قواعد آن در شهرداری و شورای شهر تهران موجود است، اما باید با استقرار همکاران در شهرداری تهران، تذکراتی داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تا همین امروز هم در جلسات علنی و غیرعلنی درباره برخی از موارد همچون ساخت و سازهای غیرمجاز در طبیعت به صورت مصداقی تذکراتی داده شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و سلامت و کمیسیون معماری و شهرسازی باید به موضوع ساخت‌وسازهای نابه جا ورود داشته باشند که بحث‌هایی هم در این خصوص اتفاق افتاده که لازم است با شهرداری تهران ارتباط داشته باشیم تا این موضوع به یک سرانجامی برسد.

نادعلی بیان کرد: ما نسبت به کارهای انجام شده در دوره قبل که نمی‌توانیم پاسخگو باشیم و در دوره ششم باید کارهای جدیدی انجام دهیم، اما قاعدتا صفر تا صد ساخت و سازها را شهرداری تهران باید برعهده بگیرد، زیرا تنها شهرداری برای ساخت و ساز می‌تواند مجوز و پروانه صادر کند.

وی در پایان با اشاره به نقش شهرداری و شورای شهر تهران در جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در طبیعت، گفت: شورای شهر و شهرداری تهران باید در ادوار محتلف پاسخگو باشند، زیرا مسئله ساخت و ساز بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید

نابودی طبیعت و ویلاسازی در روستای فوشه + تصاویر کوه‌خواری و تخریب طبیعت + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوهخواری شهرداری تهران ساخت و ساز غیرمجاز شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است

دادستان قم با اشاره به اینکه شهرداری در ابعاد مختلفی از زندگی شهروندان نقش‌آفرین است گفت: برخی از نارضایتی‌ها نسبت به این نهاد به دلیل اجرای قوانین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، حجت‌الاسلام حسن غریب، امروز __ چهارشنبه هشتم فروردین _ در دیدار با شهردار قم و مدیران شهری، با تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید باستانی اظهار کرد: شهرداری نهادی مظلوم و مقتدر است و خیلی از زحمات شهرداری دیده نمی‌شود و در بخش‌های مختلف این نهاد خدمتگزاری صادقانه و خالصانه انجام می‌شود و شهرداری در همه مناسبت‌ها حضور فعالی و میدانی دارد.

وی خدمات شهرداری قم در نیمه شعبان را موردتوجه قرار داد و افزود: در جشن‌های نیمه شعبان بسیاری از کارها توسط شهرداری قم انجام شد اما خدمات مجاهدانه شهرداری کمتر دیده و گفته شد.

دادستان قم با تقدیر از توسعه متوازن و خدمات عدالت محور شهرداری قم در مناطق شهری، تصریح کرد: پیشرفت و آبادانی در همه مناطق شهری ملموس است و نمی‌توان ایرادی در حوزه عمرانی و خدماتی به شهرداری قم گرفت.

غریب با اشاره به همکاری دادستانی با مدیریت شهری در پیشبرد طرح‌ها و برنامه‌ها، یادآور شد: اینکه شهرداری را با نهادهای دیگر مقایسه کنیم، قطعاً دچار خطا خواهد بود، چراکه شهرداری نهادی صرفاً خدماتی نیست و ابعاد مختلفی توسط شهرداری صورت می‌گیرد و خیلی از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قانون است.

وبا تأکید بر اینکه همواره یک‌طرف دعاوی حتی با وجود اجرای قانون ناراضی است، عنوان کرد: امروز با فعالیت‌های صادقانه شهرداری قم سرمان بالاست و از اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری دفاع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خلاءهای قانونی در برخی موارد مانند مسائل فرهنگی در بوستان‌ها وجود دارد، ابراز کرد: باید متولی فعالیت‌ها در این بخش‌ها مشخص شود تا بتوان مطالبه کاستی بود.

دادستان قم اظهار داشت: دستگاه قضائی در کنار مدیریت شهری است و از فعالیت‌های شهرداری قم حمایت می‌کند تا شهرداری بتواند با قدرت و قوت قلب در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مجاوران و زائران شهر کریمه اهل‌بیت (س) گام بردارد.

کد خبر 739672

دیگر خبرها

  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • رفع خطر یکی از نقاط سیلابی غرب تهران/ پارکینگ غیرمجاز پارک ارم جمع‌آوری شد
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعب آب در خاتم و مروست
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد
  • تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی و تعامل / تلاش شهرداری شیراز برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردمی»