Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس هیئت مدیره خانه سینما گفت: مسئله بیمه معیشت و واکسیناسیون کرونا مهم‌ترین دغدغه این روز‌های اهالی سینماست.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد علی نجفی درباره مهم‌ترین دغدغه اهالی هنر هفتم در این روز‌ها افزود: مسئله معیشت بیمه و واکسیناسیون مهم‌ترین دغدغه اهالی سینماست. ما تلاش زیادی کردیم اهالی سینما به ویژه آن‌هایی که مشغول فعالیت هستند از شرایط بهتری برای واکسن کرونا استفاده کنیم و امیدوارم این امر محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در روز ملی سینما جلسه خوبی با آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم.
این جلسه جلسه خوبی بود، چون بچه‌های سینما مسائل خوبی را مطرح کردند و دکتر قالیباف به خوبی به مسائل دقت کردند و قول دادند در یک ماه به وضعیت بهتری برسیم و این موضوع مسرت بخش است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، رئیس هیئت مدیره خانه سینما افزود: امیدوارم اتفاقات خوبی برای سینمای ایران بیافتد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معیشت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان آلومینیوم بود که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

این مسابقه تا دقیقه ۹۰ با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود اما در وقت‌های اضافه موتور اصفهانی‌ها روشن شد و دو گل به ثمر رساند. گل اول این بازی در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی به ثمر رسید.

ویدئو: 330625

اما گل دوم و تثبیت کننده ذوبی‌ها توسط بهترین گلزن این فصل‌شان، محمد جواد محمدی به ثمر رسید. محمدی در شرایطی که آلومینیوم برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد توپ را از وسط زمین گرفت و مدافعان کم تعداد حریف را به هم ریخت و با یک شوت تماشایی در محوطه کار را تمام کرد‌.

این مهاجم که ابتدای فصل از هوادار به ذوب آهن پیوست حالا هفتمین گل خود را به ثمر رساند و کنار سرآبادانی و جعفری، چهارمین گلزن برتر لیگ است.

دیگر خبرها

  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • صاعقه جان یک نفر را در کرمانشاه گرفت
  • ایجاد بزرگترین رویشگاه طبیعی البرز به همت اهالی هیو
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • مقاومت مرموز دربرابرسینمای مقاومت
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی