Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:47:46 GMT

با تایید ناگلزمان؛ کومان تحت جراحی قلب قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۶۰۵۵

با تایید ناگلزمان؛ کومان تحت جراحی قلب قرار گرفت

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تایید کرد که کینگزلی کومان عمل جراحی مختصری انجام داده تا مشکل قلبی خود را درمان کند.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن تیم ملی فرانسه بر اساس تشخیص پزشکان دچار مشکل جزیی قلبی بود که روی تنفیس تاثیر می‌گذاشت و چار‌ه‌ای جز این نداشت که هرچه سریع‌تر این مشکل را با استفاده از عمل جراحی برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود که کومان در فاصله چند هفته آینده بار دیگر به تمرینات برگردد اما مشخصا چند بازی آینده مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا را از دست خواهد داد.

ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر بوخوم که فردا در چارچوب مسابقات بوندسلیگا برگزار خواهد شد گفت:« کینگزلی روز گذشته عمل جراحی داشت. او مشکل جزیی دارد که باعث ایجاد تغییر در ضربان قلبش می‌شود. من این مشکل را با دانش پزشکی محدودم شرح می‌دهم. دو رشته وجود دارند که باعث فعالیت گره سینوس می‌شوند. یکی از آنها قطع شد تا مشکل بیشتری پیش نیاید. گاهی او برای مدت کوتاهی دچار تنگی نفس می‌شد و سازندگی کمتری داشت. به همین دلیل بود که ما  الکتروکاردیوگرام انجام دادیم و متوجه شدیم که مشکلی هست که خیلی زود باید به آن رسیدگی شود. فکر نمی‌کنم او بیشتر از یک هفته و نیم یا دو هفته از تمرینات دور باشد.»

 

 

در حالی که خبر عمل جراحی قلب کومان بسیار دراماتیک به نظر می‌رسید، ناگلزمان سعی کرد هیجان اطراف این موضوع را کاهش داد. او به خبرنگاران گفت:« این خبر دراماتیک‌تر از چیزی که هست به نظر می‌آید. حال او خوب است و درد بسیار کمی را تحمل کرده است. این مشکل بزرگی نیست و افراد زیادی به  آن دچار هستند. اما مسئله این است که تحرک بعضی افراد در حد رفتن تا یخچال و برداشتن نوشیدنی خنک است و شرایط برای ورزشکاران فرق می‌کند.»

کینگزلی کومان بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کینگزلی کومان بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: طرح «استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

کد خبر 6086430 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • خاندوزی چند هفته قبل از وزیر شدن: شش ماهه مشکل گرانی‌ها حل می‌شود
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • از صفر تا صد جراحی‌های چاقی