Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:27:22 GMT

6300 دانش‌آموز چشم انتظار یاری خیرین

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۶۱۵۲

6300 دانش‌آموز چشم انتظار یاری خیرین

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس جشن ملی عاطقه‌ها با برپایی ۶۳۸ پایگاه در استان زنجان در حال برگزاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه این پایگاه‌ها کمیته امداد‌، ادارات و سازمان‌ها، مساجد، مصلی‌ها، پایگاه‌های بسیج، شرکت‌ها و کارخانجات، با اولویت تهیه تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری کمیته امداد استان زنجان و سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، شور عاطفه‌ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» به صورت غیر حضوری در بستر پیام‌رسان شاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶ هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد قرار دارند، گفت: امیدواریم با همراهی مناسب خیران، نیکوکاران و آحاد مردم ولایی استان که همواره در کارهای خیرخواهانه پیشقدم هستند، اقلام آموزشی و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان مستعد و نیازمند فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۳ مرکز نیکوکاری نیز در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و هدایای مردم شریف استان برای تهیه ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش‌آموزان نیازمند هستند، گفت: با توجه به شیوع کرونا خیران نیک‌اندیش می‌توانند با استفاده از روش‌های غیرحضوری در شور عاطفه‌ها مشارکت کنند.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی و آموزش از راه دور و غیر حضوری و در بستر شبکه شاد گفت: در سال تحصیلی گذشته یک هزار و  ۵۶۳ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند توسط کمیته امداد استان با هم‌افزایی انجام شده از محل کمک‌های خیران تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است از محل کمک‌های نقدی خیران برای دانش‌آموزان فاقد تبلت و گوشی هوشمند لوازم کمک آموزشی الکترونیکی تهیه شود تا هیچ دانش‌آموزی به خاطر نداشتن گوشی و تبلت از تحصیل بازنماند.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان کمیته امداد آموزش دانش آموزان خیرین گوشی و تبلت فاقد تبلت و گوشی کمک های نقدی بازگشایی مدارس کمیته امداد استان استان زنجان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اعلام گزارش مردمی، روز چهارشنبه حدود حوالی ساعت ۷ صبح سگ‌های ولگرد به دختر دانش‌آموزی که در راه مدرسه بود، حمله کردند و بر اثر جراحت شدید این دختر راهی بیمارستان شد.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، به علت جراحات زیاد این دختر جهت تکمیل درمان به بیمارستانی در شهر تهران منتقل شده است.

کد خبر 845517 منبع: فارس برچسب‌ها شهرستان دماوند خبر مهم سگ بدون صاحب حوادث ایران

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند