Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در استان به میزان لازم تامین شده و با اجرایی کردن طرح ارتقای معیشت مردم نیمه دوم سال نگرانی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

به گزارش برنا از اراک ، سعید فرخیافزود: تامین کالاهای ضروری مردم از وظایف کارگروه تنظیم بازار است و این مهم در نشست مربوطه استان پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تدابیر لازم در تامین اقلام پرمصرف در سبد خانوارهای استان اندیشیده شده و بسیاری از این اقلام بدون ذخیره طولانی مدت در فرایندی حساب شده به مناطق مختلف آستان وارد شده و در شبکه توزیع قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تامین نهادهای دامی برای مرغداری‌ها استان با معضلاتی همراه بود که در این راستا نیز تدابیر خاصی پیش‌بینی شده و به زودی نتایج آن برای بهره‌برداران حوزه کشاورزی مشهود خواهد بود.

فرخی افزود: اداره کل غله استان در برنامه‌ای هدفمند حجم ذخیره کالاهای اساسی را برای تامین مایحتاج مردم پیش بینیکرده و این مهم در هماهنمگی با سایر بخش‌های مرتبط در دست انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: ایجاد و توسعه مراکز تجمیع و یکپارچه سازی محصولات کشاورزی در قطب‌های عمده تولید به‌منظور کوتاه کردن دست واسطه‌ها و کاهش قیمت‌ها توسط جهاد کشاورزی استان از نیازهای جدی است.

 فرخی افزود: برای تامین کالاهای اساسی بازارهای عرضه میوه و تره بار از سوی شهرداری‌ها با استفاده از منابع داخلی و امکانات شهرداری‌ها و درصورت نیاز بهره گیری از منابع و ظرفیت‌های بخش تعاونی و خصوصی با رویکرد محله‌محوری  باید اقدامات لازم در اسرع وقت عملیاتی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کالاهای اساسی تنظیم بازار استان کالاهای اساسی تامین کالاهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند

به گزارش قدس آنلاین مسعود امرالهی در مراسم آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و بسته‌بندی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی که با حضور نمایندگان وزارت کشور، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و مشارکت وبیناری رییس جهادکشاورزی استان‌ها و مدیران شهرستانی صبح امروز در وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی برخورد می‌شود.
 
وی با تاکید بر اهمیت بحث امنیت غذایی و سفره مردم، افزود: ما به عنوان افسران امنیت غذایی در حوزه غذایی مردم دخیل هستیم.
 
امرالهی با اشاره به وضعیت تامین کالای اساسی در ماه مبارک رضمان و عید نوروز یادآور شد: خوشبختانه در سراسر کشور برای تامین ارزاق مشکلی وجود نداشت.
 
وی با بیان اینکه از امروز تشدید  نظارت بر انبارها و سردخانه ها با توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر بهترین  شرایط در حوزه تامین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.
 
امرالهی هم‌چنین خواستار  ایجاد سامانه پیامکی و یا تلفنی برای اتحادیه ها در راستای گزارش تخلفات مردمی شد.
 
وی با تاکید بر اینکه تغییر گروه کالایی ارزی صورت نگرفته است، یادآور شد: ارزش افزوده کالاهای اساسی همان یک درصد است.

فرزانه غلامی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و صنایع
  • تامین ۳ میلیارد دلاری ارز برای کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات
  • بانک مرکزی : توقف تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی کذب است
  • اعلام میزان تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان
  • فراوانی کالا‌های اساسی در اصفهان
  • توزیع ۳۵۰۰ تن شکر در استان اصفهان